ארבלדזה ישנה מערך, אלברמן צפוי להיפגע

אלברמן
אלברמן | צילום: אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב מעוניין בשלב זה לתת עדיפות לאיגיבור ומדוניאנין

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מוצפת בשחקני קישור והתקפה בעקבות מסע הרכש של המנג'ר המקצועי ג'ורדי קרויף. אותם מנסה לשלב המאמן שוטה ארבלדזה בהדרגה. בשל הרצון לתת לשחקני הרכש היקרים וידאר קיארטנסון ואוסקר סקריונה מקום בהרכב הפותח, מי שנפגע מהמהלך הוא הקפטן גל אלברמן, שהיה אחד המצטיינים במשימת ההעפלה לבתים בליגה האירופית.

 

ההסבר למהלך הוא אכן מקצועי נטו כפי שטען והסביר המאמן. הגאורגי מנסה לעבור לשיטת משחק שכוללת ארבעה שחקנים בחלק הקדמי, מה שמשאיר מקום רק לשני שחקנים בקישור האחורי. בשלב זה מקומו של האריס מדוניאנין מובטח, כאשר המאבק על העמדה הנותרת היא בין אלברמן לנוסא איגיבור, עם עדיפות בולטת של ארבלדזה לשחקן הניגרי.

 

 

 בצוות המקצועי קיבלו החלטה לרוץ עם המערך ששיחק מול בית"ר ירושלים, במטרה לאפשר למדוניאנין ואיגיבור לעבוד על התיאום ביניהם. עם זאת, הקפטן עשוי לפתוח בשבועות הקרובים בהרכב, במטרה להוריד את העומס על השניים במשחקי ליגת העל והליגה האירופית.

 

מדויניאנין. "לא היה מרוצה מהציוות עם איגיבור" (ערן לוף)

 

"במשחק האחרון ראו את חוסר התיאום בקישור", אמר גורם המקורב למכבי ת"א. "היה ניתן גם לראות שמדוניאנין לא היה מרוצה ממעמדו החדש והוא התקשה במשימות ההגנה וככל הנראה יעדיף לפתוח לצידו של אלברמן בהמשך. עם זאת, המאמן בחר קו שהוא הולך איתו וצריך לתת לו צ'אנס במשחקים הקרובים".

 

יש לציין כי ההדחה הראשונה מההרכב של אלברמן במשחק החוץ נגד היידוק ספליט הייתה לאחר שיחה בין השניים והסבר שנתן המאמן לקפטן שלו. המצב גם לא שונה לגביהם של שחקני הרכש שהגיעו הקיץ בקול תרועה רמה: יוסי בניון ואייל גולסה, שבשלב זה מקבלים את מעמדם המקצועי החדש. הדבר נכון גם לגבי ברק יצחקי ועדן בן בסט שהיו כבר עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה.

 

יש לציין כי בניגוד לקבוצות אחרות, לא נשמעות טענות מצידם של השחקנים המחליפים ודיבורים בתקשורת של מקורבים הדורשים את שילובם בהרכב עם זאת, הדברים עשויים להשתנות במידה והצהובים יכנסו לתקופת משבר.

 

ארבלדזה. "בחר קו שהוא הולך איתו" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי