ארבלדזה מועדף על ידי קרויף, ההחלטה בקרוב

ג'ורדי. מגיע לארץ כדי לקדם עסקאות
ג'ורדי. מגיע לארץ כדי לקדם עסקאות | צילום: ערן לוף

מנג'ר מכבי ת"א ישוב היום לישראל כדי לקדם את עסקאות טוואטחה ועזרא

(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף הבטיח בראיון לאוהדי הקבוצה בשבוע שעבר כי תוך עשרה ימים יודיע על מאמנה הבא של מכבי תל אביב, ועל רקע הדיווחים בגיאורגיה על שוטה ארבלדזה שנמצא על סף חתימה והידיעות באיטליה לפיהן ג'יאנלוקה פסטה מועמד לאחר הפסקת עבודתו בקומו מהליגה האיטלקית השלישית, גורמים המקורבים לצהובים מבהירים כי טרם התקבלה החלטה מי יאמן את הקבוצה.

 

למעשה, רשמית במכבי תל אביב מסרבים להגיב לכל ידיעה שהיא הנוגעת למצרפים ו/או לעוזבים את המועדון, אך לספורט1 נודע כי ההחלטה היחידה שהתקבלה לעת עתה בקרב ראשי המועדון היא החתמתו של יוסי בניון.

 

 

קרויף, שישוב ביחד עם המנכ"ל היוצא מרטין ביין לישראל ביממה הקרובה, מעדיף את ארבלדזה שהתחנך על הכדורגל ההולנדי ואותו הוא מכיר מתקופתו באייאקס. כמו כן יקדם המנג'ר עם הגעתו ארצה את צירופם של טאלב טוואטחה וחן עזרא, שחקני מכבי חיפה, כאשר המגן עוד ממתין להצעות מאירופה לפני שיסכים לחוזה בגובה 400 אלף דולר לעונה שמציעים לו הצהובים. טוואטחה יכניס לחוזהו במכבי ת"א, אם אכן יצטרף למועדון, סעיף שחרור לאירופה בגובה 1.6 מיליון יורו מדי עונה.

 

pic.twitter.com/9KZoBPXDST

— shota arveladze (@arveladze_shota) March 24, 2016

ארבלדזה עם יוהאן קרויף המנוח. גם הוא גדל על המורשת

 

באשר לקשר, ההולנדי שוחח כבר לפני שבועיים עם הסוכן דודו אוואט בנושא וממתין להחלטתו של חן עזרא אם להסכים להצעת הצהובים. לעזרא הצעות גם מהפועל באר שבע, הפועל תל אביב ומכבי חיפה שהציעה לו להאריך את החוזה תמורת 220 אלף דולר לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי