ארבלדזה מצא אשם: "פ"ת בזבזה זמן 70 דקות"

ארבלדזה
ארבלדזה | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי ת"א על החולשה של קבוצתו. לוזון עקץ: "בושה שאלישע זימן את אלו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא מצאה את הרשת גם מול מכבי פ"ת (0:0) וחיברה כבר שלושה משחקי ליגה ללא שער לזכותה. "אנחנו מגיעים למצבים, אבל העייפות מכריעה אותנו ומשפיעה עלינו", תירץ בסיום מאמן הצהובים שוטה ארבלדזה, " זאת הסיבה שאין לנו חדות וקבלת ההחלטות לא נכונה".

כאן עבר הגיאורגי למתקפה עלח היריבה: "מכבי פתח תקווה פשוט באה להתגונן. הם פשוט בזבזו זמן 70 דקות". על הפער שנפער בפסדה אמר ארבלדזה: "שום דבר עוד לא גמור. אנחנו פשוט צריכים לחזור לכושר הטוב שלנו". 

וידאר קיארטנסון הגיע במהלך המשחק לשני מצבים קורצים, אך לא הצליח לתרגם אותם לשערים. "כבשתי יותר מ-100 שערים בשלוש שנים האחרונות, כך שמה שקרה לא נובע מלחץ", אמר האיסלנדי שהגיע לקריית שלום עם תג מחיר של 3.5 מיליון יורו, "המשחק הזה גמור. מה שהיה היה  וצריך להתמקד במשחקים הבאים".

קיארטנסון, "המשחק הזה מאחורינו" (ערן לוף) 

קובי רפואה, מאמן מכבי פתח תקווה, סיכם: "לא נראינו כמו קבוצת צמרת מול מכבי תל אביב. חוץ מרוח הלחימה של השחקנים, אין לי מה לקחת מהמשחק הזה". רפואה הבטיח: "נחזור לשחק התקפי, אטרקטיבי ונראה אחרת. יש לנו לב ונשמה גדולה".

לאבי לוזון, חבר הנהלת ההתאחדות ולשעבר יו"ר מכבי פתח תקווה, היה בסיום חשבון לסגור עם המאמן הלאומי. "אני מקווה שאלישע לוי יצליח באלבניה  כי הוא בחור טוב, אבל במבחן הכדורגל הוא נכשל בענק. זאת פשוט בושה לזמן את אלי דסה לנבחרת במקום את דור אלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי