ארבלדזה: "בן חיים הכי טוב, אך הוא לא היחיד"

הפסד שני ברציפות למכבי תא
הפסד שני ברציפות למכבי תא | צילום: דני מרון

בן חיים הבלם: "ב"ש לא יותר טובה, מי שמבין ורואה בכדורגל יודע את זה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נמצאת בסיטואציה לא קלה מבחינתה. בפעם השנייה ברציפות, סגנית האלופה נכנעה 2:0, הפעם לאלופה הפועל באר שבע, וירדה למקום השלישי בטבלה.

 

תהיות רבות נשמעו בהקשר של טל בן חיים החלוץ. לפני המשחק לא הייתה ברורה כשירותו של השחקן, והוא אכן לא פתח בהרכב, אולם בשל הפיגור הוא נכנס במחצית כמחליף. הקיצוני היה פושר, כמו מרבית חבריו, ולא השפיע על המשחק. לצהובים אין הרבה זמן להתאבל על אובדן הנקודות, מכיוון שכבר ביום חמישי הם יארחו את אלקמאר במסגרת הליגה האירופית, והם יחפשו ניצחון כפול על ההולנדים.

 

 

"ברור לחלוטין שזה לא נוקאאוט. זה מאכזב, זה קשה, אבל זה לא נוקאאוט", אמר בסיום המאמן הצהוב שוטה ארבלדזה, שהתייחס גם לעובדה שקבוצתו ספרה הפסד שני ברציפות: "צריך גם להסתכל על הקבוצות שניצחו אותנו. אני יכול להגיד שהמשחק הזה היה קשה יותר מאשר המשחק נגד מכבי חיפה, אבל יש גם נקודות טובות מהמשחק. צריך לתת לשחקנים את הקרדיט. השער היה מאוד מאכזב, אבל מלבד הטעויות עשינו גם דברים טובים".

 

משחק קשה יותר מאשר המשחק נגד מכבי חיפה (דני מרון)

 

"טל בן חיים לא התאמן כל השבוע והוא היה פצוע", התייחס המאמן לכוכב שלו. "קשה להגיד עד כמה ההיעדרות שלו השפיעה. זה נכון שהוא כובש הרבה עבורנו, הוא השחקן הכי טוב, אבל זה לא שרק שחקן אחד יכול לעשות את זה. מדובר במאמץ קבוצתי ואנחנו צריכים להמשיך. המשחק מאכזב, הפסדנו, אבל זה אתגר טוב עבורנו להמשך".

 

ארבלדזה הגיב גם לכך שגל אלברמן לא אהב את החילוף שלו: "אף שחקן לא אוהב להיות מוחלף, זה טוב שהוא לא אוהב את זה, אם מישהו מוחלף ואוהב את זה – זה לא טוב".

 

יש להם משחק חשוב בחמישי. שחקני מכבי ת"א (דני מרון)

 

בן חיים הבלם: "הם לא יותר טובים מאיתנו"

"אני מאוכזב מאוד", אמר טל בן חיים הבלם, שניסה להבהיר כי סגנית האלופה טובה מהאלופה: "במחצית הראשונה שלטנו ברוב שלבי המשחק. שחקן שלהם אמר שהגול הראשון היה עקיצה ושאנחנו שולטים, וזה אומר הכל. ספגנו את השער הראשון אחרי חוסר ריכוז וחצי מצב".

 

"הפועל ב"ש באה עם תכנית מסודרת לצאת למתפרצות", המשיך הבלם להשמיץ את הקבוצה המנצחת. "לפעמים כשלא כובשים אז סופגים מהעבר השני, וזה חלק מהמשחק. נצטרך ללמוד מזה ולהגיע מוכנים ביום חמישי. באר שבע היא לא הקבוצה הטובה בישראל. מי שראה את המשחק ראה מכבי לוחמת, טובה, שבאה לב"ש למגרש לא קל ושולטת ברוב שלבי המשחק. ראיתם לבד שמכבי טובה יותר ומי שמבין כדורגל יגיד את זה".

 

לסיום, בן חיים הסתכל קדימה: "אין זמן להוריד את הראש כי כבר בחמישי יש משחק חשוב בליגה האירופית. צריך להרים את הראש ולהגיד תודה לקהל על תצוגה יוצאת מן הכלל. ראינו את העידוד בסוף ואנחנו חייבים לקהל את זה ביום חמישי".

 

שלטו רוב המשחק. בן חיים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי