ארבלדזה: "יום גדול. טל בן חיים יכול לחסל יריב"

בן חיים
בן חיים |

מאמן מכבי תל אביב התמוגג, וגילה: "מעולם לא צפיתי בקבוצה מאירלנד"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השוותה את הניצחון הגדול ביותר שלה בדרבי, זה שהושג אי שם ב-1970. הפעם היו אלה הבחורים של שוטה ארבלדזה שפירקו 0:5 את הפועל ת"א באיצטדיון בנתניה, כאשר נוסא איגייבור כבש ראשון לפני שטל בן חיים ו-וידאר קיארטנסון הוסיפו צמדים משלהם.

"זה היה יום גדול בשבילנו, צריך לתת מחמאות ענקיות לחבר'ה על משחק גדול", סיכם מאמן המנצחת שוטה ארבלדזה. "בסופו של דבר, אלה 3 נקודות. זה יום ההולדת של ברק והבחורים נתנו לו יופי של מתנה". 

"טל בן חיים מוכיח שהוא שחקן טוב מאוד ובקבוצה הזאת הוא יכול לעשות דברים גדולים. זה משחק קבוצתי, אבל מבחינה אישית הוא יכול לחסל את היריב", החמיא המאמן לחלוץ שלו, והתייחס ליריבה הבאה דנדאלק: "אני חייב להודות, עד עכשיו מעולם לא ראיתי את הקבוצה האירית. אצפה במשחקים שלהם עכשיו, אנחנו יוצאים לשם את בטחון".


פוזה מוכרת באדום (עדי אבישי) 

"זו הרגשה טובה, היה משחק גדול. שיחקנו ממש טוב", סיכם החלוץ וידאר קיארטנסון. "הבקעתי צמד ומגיע קרדיט לבחורים. אם אנחנו משחקים טוב מהפתיחה, אז הולך לנו טוב. הדרבי? זה מדהים. אני מרגיש ממש טוב כאן במכבי". 

"הבקענו מוקדם וגם הם יכולים היו לכבוש, אבל אחרי השער השני זה היה המשחק שלנו", הבהטיר החלוץ האיסלנדי. "בן חיים שחקן ממש טוב שגם מסוגל לכבוש שערים. אני מקווה שהוא ימשיך לשחק ככה".


חגיגה ענקית בצהוב (עדי אבישי)


0:5, לראשונה אחרי 46 שנים (עדי אבישי)

"שמח שהצלחנו לעשות את זה. אני חושב שבאנו מוכנים למשחק ונשארנו מאוד מאוד מרוכזים", ניתח גל אלברמן. "מהרגע הראשון ניסינו לשלוט בכדור ובקצב המשחק. זה הלך לנו טוב מהתחלה ובסופו של דבר זו התוצאה. מוקדם לקבוע לגבי ההתקפה, ברגע שערן עזב הבנו שיש דברים שאנחנו צריכים לשפר. אנחנו בסך הכל ריאלים. צריך לזכור שיש לנו משחק מאוד חשוב בליגה האירופית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי