Sport1 Banner

ארגון השחקנים יממן שוב את אוטובוס שחקני נתניה

שחקני נתניה
שחקני נתניה | צילום: ערן לוף

למרות החוב והמחלוקות, אלון נעתר לסייע שוב ליורדת ללאומית מול מכבי פ"ת

(גודל טקסט)

שחקני מכבי נתניה יוכלו להגיע באוטובוס הקבוצה למשחק במושבה (ראשון, 20:00) מול מכבי פתח תקווה. לאחר שיחה בין נציג הרוכש של מכבי נתניה, עו"ד יאיר אוחנה עם ניר אלון, החליט ארגון השחקנים לממן את האוטובוס שיסיע את שחקני נתניה.

 

בשני משחקי החוץ האחרונים נגד עירוני קריית שמונה והפועל חיפה, ארגון השחקנים מימן את אוטובוס הקבוצה בעקבות חוב לחברת "אגד הסעים".

 

 

מכבי נתניה ממשיכה בהיערכות לעתיד טוב יותר כשברקע הגעתו של הבעלים החדש שעשוי להציב בפרונט את קובי ג'אן כנציגו.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי