באר שבע הביסה 1:5 את אשקלון, עוד צמד לשהר

חופשה נעימה. שחקני בש חוגגים באשקלון
חופשה נעימה. שחקני בש חוגגים באשקלון | צילום: אודי ציטיאט

האלופה שייטה בדרבי הדרומי. אוחנה, ביטון ואפילו גאדיר השתתפו בחגיגה

(גודל טקסט)

אחרי ה-2:0 בפראג, הפועל באר שבע חזרה לליגה והביסה 1:5 את הפועל אשקלון במסגרת המחזור התשיעי. חניכיו של ברק בכר עברו שבוע לא קל בלשון המעטה שכלל שני משחקים וטיסות שהפכו אותו למעמסה פיזית לא קלה מה שהוביל לרוטציה בהרכב הפותח. דודו הגורש נח ופינה את מקומו לחיימוב.

 

פערי הרמות בין שתי הקבוצות היו ניכרים כבר משריקת הפתיחה – האלופה פשוט השתלטה על כר הדשא. חניכיו של ברק בכר השכילו לכבוש כבר מהדקה ה-18 מפנדל מוצלח של בן שהר, לאחר שקובי בן חמו הכשיל את בוזגלו. החלוץ אף הכפיל את מאזנו בשער נוסף, 0:2 במחצית לאדומים.

במחצית השניה, עלו המארחים נחושים יותר ובדקה ה-52, לאסינה דאו החלוץ מחוף השנהב צימק ל-2:1, לאחר שניצל כדור שעבר את כל הגנת האדומים ומול חיימוב לא התבלבל.

אוחנה חגג את הזימון שלו לנבחרת עם שער (אודי ציטיאט)

 

לאחר הספיגה, העלו חניכיו של ברק בכר לא נבהלו. המוזמן הטרי לנבחרת מיכאל אוחנה עלה גם על הלוח. בן ביטון כיפר על השער העצמי בפראג והשתתף בחגיגה. לקראת סיום אפילו מוחמד גאדיר מצא את הרשת עם שער גדול.

 

האלופה שכחה את אירופה והוכיחה שהליגה קטנה עליה. אשקלון? היא ממשיכה לשקוע.

 

הרכבים
הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, שניר משען, קובי בן חמו, אנדריי מישצ'נקו, אסי בוזגלו, איסומעילה לינגאנה, ברוך דגו, פדרו גלבאן, ריף מסיקה, רז מאיר ולאסינה דאו.

 

הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, בן תורג'מן, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, מיכאל אוחנה, מאור בוזגלו, מאור מליקסון, בן שהר.

 

מהלך המשחק

דקה 12

בוזגלו הגביה כדור חופשי שנהדף בחומה, לא כל יום מכבי תל אביב.

דקה 18

0:1 לבאר שבע: בוזגלו הוכשל ברחבת ה-11 על ידי בן חמו שקיבל צהוב. שהר הבקיע אבל שמואלביץ' הורה לבעוט את הפנדל בשנית. החלוץ דייק שוב.

דקה 31

בעיטה חזקה של ג'ון אוגו מקצה הרחבה לחיבורים, נהדפה על ידי איינוגבה

דקה 40

0:2, השני של שהר: מאור בוזגלו בבעיטה חופשית מ-18 מטרים פגע בקורה הימינת, על הריבאונד בן שהר דחק מקרוב את את השער השני שלו.

דקה 52

2:1, אשקלון מצמקת: כדור ארוך שעבר את כל הגנת ב"ש, הגיע לרגליו של דאו שהכניע את חיימוב. שער רביעי שסופגת השנה האלופה.

דקה 61

1:3 אדום! הבן שהר הגביה את הכדור למרכז הרחבה במתפרצת, דלה איינוגבה, ביציאה גרועה לא מנע ממיכאל אוחנה לנגוח מול הרשת החשופה את הכדור לרשתו.

דקה 67

ראדי שלח בעיטה חזקה לחיבורי הקורות של איינוגבה, והשוער הניגרי מנע את הרביעי של האדומים בהצלה נהדרת.

דקה 70

זו כבר השפלה! 1:4. בן ביטון קיבל כדור ממהראן ראדי ברחבת היריבה, המגן הימני בעט לכיוון השער, הבעיטה שהוסטה מהגנת אשקלון הכניעה את איינוגבה.

דקה 85

1:5 גדול! אפילו הוא הצטרף לחגיגה! מוחמד גאדיר בשער אדיר הפציץ את הרשת של איינוגבה, שכבר הפכה להיות מחוררת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי