בב"ש יגבירו מאמצים לצירוף ז'אורז'יניו

ז'אורז'יניו. מתקרב לדרום
ז'אורז'יניו. מתקרב לדרום | צילום: אסף קליגר

האלופה מחכה לאישור חוק 6 הזרים. ניסיון לזרז את צירופו של בודה

(גודל טקסט)

בבאר שבע ממשיכים במחנה האימונים, כאשר בצוות המקצועי מרוצים מכך שלמעט שינויים קוסמטיים אותו סגל מהעונה שעברה נמצא ביחד גם העונה, מה שעוזר מאוד לשמור על חדר הלבשה בריא. עם זאת, בבאר שבע ממתינים להחלטה של ההתאחדות לכדורגל שצפויה להתקבל היום בעניין מספר הזרים, כשלאחר אישורו הקבוצה צפויה לצרף זר נוסף.

 

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, במידה והחוק יאושר בדרום יגבירו את המאמצים לצירופו של ז'אורז'יניו מבני סכנין, כאשר מקורב לעסקה הבהיר: "ברגע שהחוק יעבור הדרך לבאר שבע תהיה קצרה". 

 

 

במקביל, בבאר שבע יגבירו את המאמצים לצירופו של חלוץ נבחרת הונגריה, דניאל בודה, כאשר במועדון מבינים כי צירוף שחקן ברמה כזו עשוי להיות נשק משמעותי במסע להגנה על התואר. במקביל נמשכים מגעים עם מספר חלוצים נוספים והמטרה של אלונה ברקת וברק בכר היא לאייש את החוד בתקווה לפני המשחק הראשון נגד שריף טיראספול במוקדמות ליגת האלופות.

 

בודה. נשק משמעותי (Gettyimages)

 

היום (רביעי) יצטרפו למחנה מיגל ויטור ואובידו חובאן אולם הם לא צפויים ליטול חלק במשחק האימון נגד היריבה הפולנית שלאסק וורוצלאב. ברק בכר לא מתכוון לתרגל במשחק את ההרכב שיפתח מול שריף טירספול, אלא יתמקד בשלב זה רק בהיבט הכושר הגופני. שחקנים בקבוצה מספרים כי המחנה ברמה גבוה: "כיף להיות במקום כזה. יש לנו את כל התנאים להצלחה ונצטרך להביא את זה לידי ביטוי".

 

בעניין אחר, רועי גורדנה, שלא נמצא בתכניות של בכר לעונה הקרובה, ממשיך להתאמן, אך המטרה היא למצוא לו קבוצה חדשה עד לחזרת המועדון לארץ. מוסא טראבין ועמראן אל-קרנאווי הצעירים הושאלו לעונה אחת ללוד.

 

במקביל, באר שבע חתמה  על המשך הסכם החסות עם הספורט בר הבאר שבעי "גיגסי". גיגסי תמשיך לפרסם על מכנסי השחקנים, להוות את המסעדה הרשמית של הקבוצה, שם היא מקיימת אסיפות ומפגשים, לספק את שירותי ההסעדה בתא הכבוד, ואת ארוחות השחקנים במהלך השבוע על פי תפריט שמוכתב ע"י התזונאית והצוות המקצועי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי