בבית"ר ישוחחו עם סאבו ורואדה. מוראס נחת

|

בקבוצה מנסים להרגיע את הרוחות, ומודים: "אי אפשר לצרף שחקנים בכוח"

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים לא מצליחים לזכור מתי חוו שבוע כל כך גדוש באירועים שליליים כפי שהיה האחרון. זה התחיל ביום חמישי שעבר אז לא הגיע קלאודמיר לאימון, לאחר מכן חסוס רואדה נטש אותו על דעתו ואותה התנהלות נמשכה אתמול כאשר הייסטר וסאבו עשו ככל העולה על רוחם בבית וגן.

 

ולמרות זאת, דווקא לאחר אירועים אלה בבירה מנסים לשמור על ריכוז ואופטימיות לקראת המשחק הקרוב נגד בני יהודה ביום שני (20:30, ישיר בספורט1 וב-HD).

 

 

"זה ברור שאחרי המשחק באשדוד האווירה היא לא הכי טובה שיש, אבל ברגעים כאלה נמדדת קבוצה", הודה שחקן במועדון, "פתיחת העונה המצויינת בליגה האירופית כנראה הרימה קצת יותר מדי את רף הציפיות מאיתנו, אם כי שכחו שכמה מהשחקנים הכי טובים שלנו כמו רוקביציה ואצילי עזבו וזו עדיין מכה מקצועית לא קלה".

 

האכזבה ניכרת על פני השחקנים אחרי התיקו באשדוד (דני מרון)

 

אותו שחקן המשיך וטען: "צריך להרים את הראש ולנצח במשחק הקרוב נגד בני יהודה כי שני המשחקים הקרובים הם אולי ההזדמנות האחרונה שלו להידבק לצמרת הגבוהה". בנוסף לדבריו, בקבוצה מבהירים כי חלוקת נקודות בין הפועל ב"ש למכבי ת"א וניצחון על הכתומים במחזור הקרוב תשיב את הביטחון הדרוש ותאפשר לקבוצה לשוב ולהתרכז במאבקי הצמרת.

 

ובחזרה לעבירות המשמעת. קלאודמיר, רואדה והייסטר צפויים לעמוד לוועדת משמעת על העבירות שעשו, כאשר גם אריק סאבו עדיין לא נוקה סופית מהסיפור וייתכן שבסופו של דבר יעמוד גם הוא. אם תוסיפו לכך את העובדה כי ארסניו ואלפורט מאז פתיחת העונה מוגדר כ-"מנודה" ויוהאן אודל מתקשה להשתלב, תמצאו קבוצה שסוחבת לא מעט משקעים עם השחקנים הזרים שלה.

 

"סאבו בכלל לא רצה להגיע, רואדה לא מיהר להישאר לעונה נוספת ואת הבעיות של קלאודמיר כולם מכירים", אמרו על עבירות המשמרת בתוך הקבוצה, "היו צריכים לחשוב פעמיים לפני שמכריחים שחקן להגיע לכאן. בכל מקרה אסור לשפוט אדם או שחקן על טעות אחת. כולם יודעים מה התרומה שלהם למועדון". 

 

"היו צריכים לחשוב פעמיים לפני שהכריחו" (דני מרון)

 

עם סאבו ורואדה צפויים לשוחח מספר מראשי המועדון והצוות המקצועי כדי להרגיע את הרוחות ולשמור אותם מפוקסים למשימות המקצועיות הבאות של הקבוצה. ואלפורט צפוי להיחתך ולעזוב רשמית, כאשר החלוץ הברזילאי לוקאס מוראס בן ה-21 נחת הלילה ואמור להצטרף לאימוני הקבוצה בניסיון להרשים את הצוות המקצועי. אם יצליח במשימתו, הוא יהיה הזר השישי של הקבוצה ויירשם במקום ההולנדי.

 

הזר השישי של בית"ר? מוראס כבר בישראל

 

"אני שמח להגיע לישראל ומקווה מאוד להישאר כאן", סיפר החלוץ לאחר הנחיתה, "אנחנו במשפחה אוונגליסטים ותומכי ישראל, אז כיף להגיע לכאן. קראתי על בית"ר ועל הקהל שלה, אני בא מבוטאפוגו, גם שם יש קהל חם שתמיד רוצים לשחק עבורו, זה הדבר שכל שחקן רוצה". 

 

כשנשאל אם הוא מכיר את הברזילאי הטוב בישראל, ז'אורז'יניו, ענה: "לא מכיר אותו ולא שמעתי עליו. אבל כן קראתי על שחקן מבית"ר שעבר לגרנאדה בספרד, עומר אצילי. זה כבוד גדול למועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי