בבית"ר מחפשים חלוץ, אדאמוביץ' הסרבי מועמד

אדאמוביץ'
אדאמוביץ' | צילום: Gettyimages

בבירה נערכים לסנט אטיין, הקיצוני שנחשב חופשי הוזכר. טדי יתמלא?

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תחזור מחר (שבת) לאימונים לאחר שני ימי חופש אותם ניצלו השחקנים לחופשות פרטיות.

 

חניכיו של בן שמעון יגיעו לבית וגן ויחלו בהכנות לקראת המשחק החשוב ביום רביעי נגד סנט אטיין כאשר עד כה נמכרו 15 אלף כרטיסים למשחק ובמועדון מעריכים כי האצטדיון יהיה מלא.

 

 

"פעם ראשונה בהיסטוריה שאנחנו מגיעים לשלב הזה", אמרו בקבוצה. "זה הזמן של האוהדים להראות גם לאירופה מה הכוח של טדי. אף קבוצה לא מגיעה לכאן פייבוריטית ברורה נגדנו".

 

במקביל, אלי טביב ממשיך אחר חלוץ נוסף לסגל. ארסניו ואלפורט ההולנדי קיבל הודעה כי הוא משוחרר מהמועדון אך טרם מצא קבוצה ולמעשה מלבד איתי שכטר ושמעון אבוחצירה אין לרן בן שמעון חלוץ תשע קלאסי בסגל. שם שהוזכר במועדון הוא זה של הקיצוני הסרבי, ננאד אדאמוביץ', אך לא בטוח שבמועדון יהמרו על שחקן שנחשב יותר כקיצוני. אדאמוביץ' בן ה-27 שוחרר מדינמו מינסק אחרי שלוש עונות בהן כבש 20 שערים במועדון מבלארוס.

 

כמו ואלפורט, גם רועי זיקרי ודני פרדה קיבלו הודעה כי הם לא בתכניות של המועדון אולם למרות שקיבלו הצעות כרגע לא ישוחררו ללא פיצוי כספי.

 

טביב, מרוצה ממכירת הכרטיסים (דני מרון)

 

במישור המקצועי, בן שמעון מתלבט באשר ל-11 כאשר כבר עכשיו ברור כי המאמן יעלה עם קישור מעובה כאשר דוד קלטינס וקובי מויאל נאבקים על עמדת הקשר האחורי הנוסף לצידם של דן איינבינדר וקלאודמיר פריירה.

 

עידן ורד צפוי לתפוס את מקומו של לידור כהן בצד שמאל מאחר והקשר סובל מרגישות במפשעה אולם בצוות הרפואי במועדון מקווים כי כהן יזדקק למנוחה בלבד.

 

מבחינת נושא המנויים, בבירה נרשמה שביעות רצון מהעליה המסוימת בכמות המנויים כאשר כ-2,000 מנויים נמכרו רק בשבוע החולף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי