בדרך החוצה? איגיבור עשוי לעזוב בינואר

|

הקשר מחזיק בהצעות מצרפת ואיטליה. גולסה צפוי לפתוח מול מכבי חיפה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח הערב באימונים לקראת המשחק ביום שני בנתניה נגד מכבי חיפה. הצהובים כבר שמו את הניצחון החשוב 1:2 על אלקאמר מאחוריהם וכעת מתמקדים במשחק היוקרתי מול הירוקים.

שוטה ארבלדזה טען כי ארבעה ימים הם זמן מספיק להתאושש מעומס ועייפות ואמור להציב את אותו הרכב שניצח בהולנד גם נגד הירוקים. החלטה זאת תשאיר את נוסא איגיבור על הספסל בעוד שאייל גולסה מהבולטים במשחק נגד אלקאמר צפוי להמשיך בהרכב הראשון.

החוזה של הקשר הניגרי יסתיים בקיץ, אבל הוא אמור להיות מחודש אם ישותף בשבעים אחוזים ממשחקי הקבוצה. איגיבור שעל פי דבריו דחה בקיץ שתי הצעות ממועדונים בצרפת ממשיך להיות מבוקש באירופה ויש לו הצעות מצרפת וממועדון בליגה השנייה באיטליה. מסתמן כי הסיכוי שיעזוב הוא גבוה ביותר וייתכן שהמהלך יתבצע כבר בינואר.

בנוסף, מכבי ת"א מקדמת את נושא החתמתו של הבלם האמריקאי יהודי סטיב בירנבאום שיגיע לקריית שלום מהלך שאמור להסגר במו"מ הכספי מול השחקן. אם איגיבור אכן יעזוב יוכלו הצהובים לצרף שני שחקנים זרים.


יצחקי. יעזוב כבר בינואר? (עדי אבישי)

מי שאמורים לעזוב בשל פיחות במעמדם הם ברק יצחקי ועדן בן בסט, שלא צפויים לקבל דקות משחק רבות, בשל הכוונה לתת ליוסי בניון את הקרדיט, ולהתחיל להריץ את חלוץ הרכש שגיב יחזקאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי