בהפועל חיפה אופטימיים: לא נתגונן, נבוא רק לנצח

אלי כהן
אלי כהן |

הקבוצה תקווה לשוב לנצח דווקא מול מכבי חיפה. מהראן לאלה יעדר, פיניירו ויאזו יחזרו

(גודל טקסט)

לאחר חודש סוער במיוחד שכלל שלושה הפסדי ליגה רצופים ואין ספור מחלוקות מחוץ למגרש, בהפועל חיפה רוצים לעצור את הסחף, אך מולם תתייצב הקבוצה בכושר הטוב בליגה, היריבה העירונית מכבי חיפה (שבת, 21:00).

המאמן אלי כהן יהנה מסגל מלא, למעט מהראן לאלה שקרע את שריר הירך האחורי. החלוץ כעוס מאוד על הצוות הרפואי שנתן לו להתאמן במשך שבועיים למרות הקרע.  בנוסף, יוסי דורה שככל הנראה גמר את העונה יעבור בכתפו ניתוח ומי שיחזרו לסגל הם ברונו פיניירו ומיקי יאזו שלא שיחקו בסכנין. 

שלומי ארבייטמן ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד, כשבחוליית הקישור שוב יפתחו מקסים פלקושצ'נקו וחנן ממן יחד עם אחד מבין לירן סרדל או ז'וליו סזאר. ההתלבטות נוספת של המאמן היא בין עידן גולן שמצטיין לאחרונה באימונים לפיליפ יאזביץ' שמציג בחודש האחרון יכולת חלשה.

שחקן בקבוצה אופטימי לקראת הדרבי ואמר: "מלבד כל הקלישאות, אין לנו מחשבה אחרת חוץ מלנצח, אלי בחר לבוא לנצח ולא להתגונן ואנחנו נעשה הכל כדי לעשות את זה".

שלומי ארבייטמן, ינצל את הקרדיט שהוא מקבל לכדי כיבוש? (ערן לוף)

האצטדיון צפוי להיות מלא, כאשר עד כה 4,500 צופים אדומים הבטיחו את מקומם, ומולם יתייצבו על פי ההערכות כ-20,000 אוהדים ירוקים. יותר מ-500 אנשי אבטחה ישמרו מחר על הסדר.

הרכב משוער: פיט פלטהאוזן; דור מלול, ניסו קפילוטו, ברונו פיניירו, חיים מגרלשווילי; לירן סרדל (ז'וליו סזאר), מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, אדילסון באייה; פיליפ יאזביץ' (עידן גולן), שלומי ארבייטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי