בוס: לא תלויים בעצמנו אבל יכולים להפעיל לחץ

בוס. לא מכובד לדבר עלי ועל אייאקס כרגע
בוס. לא מכובד לדבר עלי ועל אייאקס כרגע | צילום: אתר רשמי מכבי ת"א

מאמן מכבי ת"א דיבר במסע"ת לקראת רעננה (שני, 20:55) על באר שבע

(גודל טקסט)

פטר בוס, מאמן מכבי תל אביב, התייחס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר (20:55) מול הפועל רעננה לפרסומים לפיהם נפגש עם מארק אוברמארס, המנהל הטכני של אייאקס. "ראיתי את הפרסומים ולא אדבר על כך, זה לא מכבד את מכבי תל אביב והאוהדים", אמר בוס, "אם אני מבקש מהשחקנים להיות מרוכזים לחלוטין בשלושת המחזורים שנותרו, גם אני צריך להוות דוגמה".

 

כאן עבר המאמן ההולנדי לדבר על רעננה: "זה משחק חשוב שאנחנו רוצים לנצח, אנחנו לא תלויים בעצמנו, אבל אנחנו יכולים להפעיל לחץ על באר שבע", אמר בוס, " יש לנו כמה פציעות (אורלנדו סה) ושחקנים מוצהבים (ברק יצחקי וקרלוס גארסיה), אבל אני בטוח שנעלה לשחק עם 11 שחקנים טובים".

 

על המשחק הקודם מול באר שבע (0:0): "הראיתי לשחקנים קטעי וידאו והסברתי להם מה אני חושב שהם היו יכולים לעשות טוב יותר. פספסנו הזדמנות גדולה במשחק הזה".

 

המגן אבי ריקן, שאמור לפתוח בעמידת המגן, השתתף אף הוא במסיבת העיתונאים:  "רצינו מאוד לנצח את באר שבע, אבל המשחק הזה כבר עבר. עכשיו צריך להוציא את מה שאפשר מהמשחקים שנותרו. נצטרך לבוא ולנצח את כל שלושת המשחקים ורק אחר כך להסתכל על מה שבאר שבע עשתה". פרט לריקן יזכו גם דור פרץ ועדן בן בסט למקום ב-11 במקום גארסיה ויצחקי.

 


ריקן, ישוב ל-11 (ערן לוף)

 

אוהדי מכבי תל אביב פנו לרכבת ישראל בבקשה שהרכבת שתוביל אותם בחזרה מנתניה תעצור בכל התחנות באזור תל אביב ולא רק בתחנה אחת.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי