ביהמ"ש המחוזי: ראיקוביץ' רשאי לשחק מול באר שבע

ראיקוביץ'
ראיקוביץ' |

השופט נענה לבקשת מכבי תל אביב, העונש שהטיל ביה"ד על השוער נדחה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיבלה את החדשות להן ציפו במועדון. לאחר שפנתה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה לבטל את עונש ההרחקה שהוטל על השוער פרדראג ראיקוביץ', החליט השופט איתן אורנשטיין להוציא צו מניעה לביצוע החלטת בית הדין. המשמעות ברורה: השוער הסרבי לא מורחק ורשאי לשחק במשחק העונה מול הפועל באר שבע.

 

את האלופה ייצגו עו"ד מורן מאירי ואנשי הצוות המשפטי, שהגישו גם תצהיר מטעם הסרבי בו פרט את הנסיבות המקלות מבחינתו. דיון נוסף יתקיים בעניין רק לאחר המשחק, ביום רביעי הקרוב (11:00) בלשכתו של השופט אורנשטיין.

 

 

בהפועל באר שבע קיבלו את הבשורה לפיה שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' יטול חלק מחר במשחק העונה בשלוות נפש. "אנחנו מתרכזים בעצמנו ויכולים לעשות את העבודה גם עם ראיקוביץ' בהרכב הצהובים". אמר בתגובה להחלטה שחקן של המוליכה.  

 

בוס: "זה קל כי אנחנו חייבים לנצח"

"זה משחק קל כי אנחנו חייבים לנצח", אמר פטר בוס, מאמן מכבי תל אביב, במסיבת העיתונאים לקראת משחק העונה ביום שני (20:55) נגד הפועל באר שבע, "וננסה לנצ כי תיקו או הפסד לא טובים עבורינו. איך ננצח? אם נשחק את המשחק שלנו. אם תסתכלו על העונה הזאת תראו כשכבשנו הכי הרבה שערי ליגה, בין שני המשחקים שלא הבקענו כבשנו שלושה שערים מול סכנין בגביע. ומול סכנין בליגה הגענו להמון מצבים. כמאמן אהיה מודאג כשלא נגיע למצבים, אבל אנחנו כן יוצרים המון. ספרתי שמונה הזדמנויות במחצית הראשונה ושבע בשנייה מול סכנין בליגה. הזדמנויות גדולות. הם הגיעו למצבים טובים רק אחרי שאנחנו הלכנו קדימה".

 

בוס הוסיף: "זה המאני טיים. אצטדיון מלא, האוהדים מאחורי הקבוצה ב-100%, משחק מרגש, אני אוהב את סוג המשחקים האלה ואין שום לחץ. קשה לי לדבר על באר שבע כי אני לא רואה אותם משחקים כל שבוע. אני יכול לדבר על הקבוצה שלי, אנחנו בכושר פנטסטי. עשינו הגנה טובה, יצרנו מצבים אך לא כבשנו. זה הכדורגל. ברק יצחקי פגע בקורה, האם מדובר ביכולת לא טובה, או בחוסר מזל?".

 

יצחקי. בוס: "כל עוד אנחנו מגיעים למצבים, אני לא מודאג" (ערן לוף)

 

ההולנדי התייחס לכך שדניאל ליפשיץ, השוער המחליף, אמור להיות השוער הראשון מחר. "ראיתי את ליפשיץ משחק בגביע", אמר בוס, "הוא היה מצוין. הוא בחור טוב ושחקן מצוין. הוא השוער השני והוא חיכה להזדמנות הזאת. המאמן הוסיף: "השחקנים שלי בכושר טוב. גם טל בן חיים. כולם כשירים ב-100%, יש לנו סגל טוב. נוסא איגייבור התאמן כל השבוע ואני שמח על כך, הוא חוזר אט אט. גם טל בן חיים הבלם התאמן אתנו".

 

בוס. "אנחנו בכושר פנטסטי" (מכבי ת"א, אתר רשמי)

 

 

בוס גם התייחס לאירועים החמורים ממשחק הליגה בסכנין. "לא ראיתי איך כל התקרית החלה, אבל כבר אמרתי בסיום המשחק ההוא שזה משהו שאסור שיקרה במגרש כדורגל. לא דיברתי עם השופט במחצית ואני גם לא שזה שהלכתי לספסל של סכנין אחרי המשחק, הוא (אבוקסיס) בא לספסל של מכבי. תשאלו אותו מדוע הוא בא לספסל שלנו. אסור לאף אחד לגעת באף אחד. לא לשוער שלי באבוקסיס, ולא לאנשי האבטחה בשחקנים שלי. אסור שדברים כאלה יקרו במגרשי כדורגל".

לעומת בוס, סרב הקשר גל אלברמן להתייחס לאירועי דוחא: "היה שבוע אמוציונלי מבחינתו ומבחינת התקשורת והקהלים לכן אני לא רוצה להתעסק במה שקרה בדוחא. ממילא כל האנרגיות שלנו מכוונות למשחק מחר מול באר שבע".

בוס על אירועי דוחא: "אסור שדברים כאלה יקרו בכדורגל"

אלברמן התייחס אחר כך לתחושה הרווחת שהצהובים הפכו לקבוצה הכי שנואה בארץ או לפחות הכי לא מפורגנת. מצד אחד אמר: "כל העולם נגדנו? זה לא רלוונטי ולא מעניין אותנו בכלל. אנחנו נעלה למגרש (מול באר שבע), נרגיש את הקהל שלנו ומעבר לזה לא צריכים יותר". מצד שני הצהיר: "אני רוצה את האליפות הזאת כאילו מעולם לא זכיתי באליפות. זה מה שמניע אותנו, אנחנו רוצים להשיג את האליפות הזו ואז נדבר על מי מתוקה יותר ומי פחות. המאבק הוא שונה מבעבר ואנחנו מודעים לזה"

 

הקשר הוסיף: "אנחנו מסוגלים לנצח את הפועל באר שבע ואין שום סיבה שלא נעשה את זה. בכל משחק אתה רוצה לעלות למגרש, לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר ולנצח. אנחנו אף פעם לא מתחשבים בסגנון המשחק של היריבה וזה לא באמת רלוונטי. התמודדנו מול זה המון פעמים ואנחנו לא מודאגים. יש חשיבות לניסיון שלנו, בלי קשר להפועל באר שבע. היינו במעמדים האלה, גם העונה וגם בעונות הקודמות. אנחנו מחוברים, מאמינים, מנוסים. הלחץ, שכולכם מדברים עליו, אנחנו יודעים להתמודד איתו ואנחנו דרוכים לקראת המשחק מחר ולא מעבר לזה".

 

ליפשיץ. לא צעיר ודווקא מנוסה (אודי ציטיאט)

על דניאל ליפשיץ: "לא מדובר בשוער צעיר. הוא מנוסה. אולי פחות בקבוצות גדולות ובמשחקי עונה. הוא בחור חכם שעובד קשה מאוד, הוא חזק מנטלית. אנחנו מאחוריו. אנחנו לא צריכים לשוחח אותו באופן יוצא דופן, ניתן לו להרגיש חלק מאיתנו – כמו כל שחקן אחר – הוא יהיה בסדר".

עוד באותו נושא: דור פרץ, פרדראג ראיקוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי