בית"ר נקנסה ב-5,000 ש"ח על הדלקת רימון עשן

אוהדי ביתר בנתניה
אוהדי ביתר בנתניה | צילום: ערן לוף

דמאיו בבית הדין: "יש קומץ שמנסה לפגוע בטביב". העמותה הגיבה בזעם

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עמדה היום (רביעי) לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל לראשונה העונה לאחר שביציע אוהדיה הודלק רימון עשן ב-2:2 מול מכבי תל אביב.

 

המנכ"ל משה דמאיו ניסה להתגונן ואמר: "לה פמיליה' זה ארגון גדול של אוהדים שאוהבים את הקבוצה ולא כולם שם בעייתיים, אבל כמו שפורסם בתקשורת עם הקלטות ברורות, יש בפנים קומץ קטן שמנסה לפגוע באלי טביב על מנת שהוא יבטל את התביעות שלו נגדם".

 

 

האיש שהגיע מבני יהודה הוסיף: "אנחנו עושים מאמצים עדי להיאבק באלימות, מאמצים גדולים אבל זה קרה במהלך הפסקת חשמל וזה מקרה של כוח עליון".

 


הסיבה להדלקת רימון העשן? (ערן לוף)

 

בית הדין התחשב בבית"ר והחליט להרשיע את המועדון לאור הודאתו בנושא, אך גזר עליו עונש מינימלי של 5,000 ש"ח.

 

בתגובה לדבריו של דמאיו נמסר מעמותת האוהדים: "משתוממים לנוכח דבריו של מר דמאיו כי חלקים ביציע הם לא אוהדי בית"ר. חבל מאוד שמר דמאיו שכח שרק לפני מספר ימים בחר להקצות למעלה מ-25 אחוז מהכרטיסים לארגון אוהדים למשחק נגד מכבי ת"א על חשבון שאר האוהדים ובעלי המנויים – וכעת אותו דמאיו בוחר להלין על אותם אוהדים.

 

"יחד עם זאת היינו מציעים למר דמאיו שרק לפני חודשיים הגיע לקבוצה ועד לפני מספר חודשים היה אוהד אדוק של בני יהודה, שלא יקבע מסמרות מי אוהד ומי אינו אוהד כי אין לו זכות! שיתעסק בניהול כי יש הרבה במה לעסוק", המשיכה העמותה.

 

לסיום נכתב בתגובת אוהדי בית"ר: "מה גם שלא שמענו הנהלות אחרות מצהירות שאוהדיה אינם אוהדים כשהדליקו אבוקות ורימוני עשן ביציעים. חבל שאותו דמאיו במקום להתעסק בהקצאות כרטיסים ובקביעה מי אוהד ומי אינו אוהד לא בחר לדאוג לקהל שלו שלא ישב בתוך כלוב, זה כנראה לא עניין אותו.

 

"בניגוד למר דמאיו אנחנו דווקא חושבים שכדאי לשבח את קהל הנפלא שלנו שעודד במשך 90 דקות בתוך כלוב בלי הפסקה בחום בלתי נסבל למרות הכל".

 

*מאוחר יותר הודיע בית הדין של ההתאחדות לכדורגל כי מאמן עירוני קרית שמונה, מוטי איווניר, נקנס ב-1,500 שקלים בפועל והורחק משני משחקים על תנאי לשנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי