בכר שוקל מערך של 3 בלמים. בראון יושאל?

בראון
בראון | צילום: אודי ציטיאט

קשרה של באר שבע מעוניין בדקות משחק. המאמן יעדיף להיזהר אצל אולימפיאקוס

(גודל טקסט)

אחרי שעברה סיבוב באירופה, האלופה הפועל באר שבע החלה בהכנות לקראת המשחק המסקרן בשבוע הבא נגד אולימפיאקוס (רביעי, 21:45) כאשר כל תוצאה פרט להפסד תיחשב לסנסציה גדולה נגד אלופת יוון.

 

"צריך לזכור שמדובר פה בקבוצה חזקה מאוד שמגיעה כל שנה לשלב הבתים וגם לשלב הנוקאאוט אז ברור שאנחנו באים כאנדרדוג", אומרים בקבוצה אך מדגישים," כמו שראינו בטיראספול היכולות של ברק בכר לאלתר מבחינה טקטית הן נהדרות, יש לנו על מי לסמוך".

 

 

בפן המקצועי ברק בכר ייהנה לראשונה מהחלוץ הברזילאי לוסיו שירשם למשחק ולמעשה למעט שיר צדק ואובידיו הובאן המושעים, יעמוד לרשות המאמן כל הסגל של האלופה. וובה בראון עשוי לפתוח אך לעת עתה נשקלת האפשרות למערך מעובה של שלושה בלמים.

 


ברק בכר, יפתיע טקטית את אולימפיאקוס? (אודי ציטיאט)

 

אפרופו סגל, וובה בראון עדיין לא קיבל דקה העונה ונראה כי אם גם במשחקים הקרובים השחקן לא יזכה לצ'אנס הוא עשוי לצאת להשאלה. בנוסף אליו מוחמד גדיר אמנם עדיין לא החלים לגמרי מפציעה אך גם הוא מבין שאחרי צירופו של לוסיו נראה כי אפילו מקום על הספסל הוא יתקשה למצוא.

 

בקבוצה מודעים להשלכות של סגל רחב במידה של סיום הקמפיין האירופי והבהירו: "ראינו בעונה החולפת את החשיבות של סגל רחב. לא נשחרר אף אחד מהשחקנים שלנו".

 


סוארס, ישנה את ההחלטה לעזוב? (אודי ציטיאט)

 

וויליאם סוארס מחזיק בהצעה מה-MLS ולמרות היכולת הטובה אותה הפגין במשחק האחרון אין כרגע כוונה בקבוצה להחזיק בלם זר על הספסל מה שאומר שככל הנראה הברזילאי ישוחרר לאחר המשחקים נגד אלופת יוון. יחד עם זאת, התיאום עם מיגל ויטור והעובדה שדוברים אותה שפה, עשויה לגרום לשיקול מחדש.

 

הקשרים הצעירים ליאל סספורטס ואור חביביאן הושאלו להפועל פתח תקווה. גם השוער רז רחמים בדרכו לקבוצה ממלאבס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי