בכר: "תכננתי את המשחק מול סאות'המפטון"

בכר. אנחנו מלחיצים את עצמנו
בכר. אנחנו מלחיצים את עצמנו | צילום: דני מרון

מאמן ב"ש לאחר ה-0:3 מול בני יהודה. בנאדו: "היינו צריכים לכבוש 2-3 גולים"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע אומנם ניצחה 0:3 את בני יהודה, אך היא יודעת שיכולת כזאת לא תספיק מול סאות'המפטון בליגה האירופית. "כמו שאחרי הפסדים אנחנו לא באים ומאשימים, גם כשאתה מנצח 0:3 אתה לוקח דברים פחות טובים שצריך לתקן אותם", הסביר ברק בכר.

 

"אחרי שהפסדנו בשבוע שעבר היה חשוב לחזור ולנצח. זה בסך הכל היה מחזור חמישי, שום דבר לא מלחיץ. אנחנו מלחיצים את עצמנו. לחץ תמיד יש, צריך לנתב אותו למקומות הנכונים. בשנה שעברה היה יותר לחץ", הוסיף המאמן.

 

 

"יש לי כאבי ראש את מי להלביש ב-18 וכמובן את מי להרכיב, אבל אני מעדיף כאבי ראש כאלה על פני שחסרים שחקנים. צריכים לנתב ולעשות את הרוטציות הנכונות, יש הרבה עבודה", הגיב בכר כשנשאל על הסגל העמוק שלרשותו. "המשחק מול סאות'המפטון אחר, יש לי פחות או יותר בראש מה אני רוצה לעשות. סאות'המפטון קבוצה מאוד חזקה. ברור שהיה חשוב להגיע למשחק הזה אחרי ניצחון. עכשיו אנחנו באים בשקט להתכונן למשחק".

 

בנאדו. פערי איכות (עדי אבישי)

 

"אני שמח בשבילי ובשביל הקבוצה. אני רוצה להשתפר בכל יום", סיכם גיבור הניצחון טוני וואקמה. "המטרה שלי היא לנצח ולכבוש כמה שיותר, אין לי כמות שערים מוגדרת כמטרה. אני עדיין לא יכול להגיד דבר על סאות'המפטון, זו קבוצה טובה. עכשיו נתחיל להתכונן ונגיע מוכנים למשחק".

 

"פער האיכות גדול בינינו לבין באר שבע, אני חושב שהפעם צמצמנו אותו במרבית הדקות", אמר בסיום מאמן בני יהודה אריק בנאדו. "היו טעויות נקודתיות שבגללן קיבלנו את הגולים, אבל בסך הכל אני שקט. עם טיפה יותר יכולת בסיומת היינו שווים 2-3 גולים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי