בלם קאיראט בספק לגומלין מול מכבי ת"א

אזולאי. לא עוזב כל כך מהר את קריית שלום
אזולאי. לא עוזב כל כך מהר את קריית שלום | צילום: דני מרון

מנכ"ל הצהובים אנגלידיס מעכב את העברת שלומי אזולאי למכבי חיפה

(גודל טקסט)

בלם קאיראט, זארקו מרקוביץ', נפצע במשחק הליגה הקזחית מול אירטיש (2:3 לקאיראט) והוא בספק למשחק הגומלין מול מכבי תל אביב ביום חמישי, בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית (1:1).

 

הצהובים אישרו בשבוע שעבר שכל התנאים להעברתו של שלומי אזולאי למכבי חיפה סוכמו, אך המנכ"ל הזמני ג'ק אנגלידיס, ששב למועדון בשבוע שעבר לאחר שלפני שנתיים עזב לטובת פאוק סלוניקי, מסרב לחתום על שיחרורו. לספורט1 נודע כי אנגלידיס ביטל פגישה שהיתה אמורה להשלים את העסקה.

 

 

אזולאי לא בתכניות של שוטה ארבדלזה, ששוחח עם הבעלים מיץ' גולדהאר ושטח בפניו את המצוקה המקצועית בנושא שחקני רכש, דבר שייתכן שבעקבותיו אזולאי טרם שוחרר.

 

אזולאי. בינתיים הוא ישב ביציע (אודי ציטיאט)

 

בשיחות נוספות בין ארבלדזה לג'ורדי קרויף ולמנהל הביצועי פטריק ואן לייבן, יש תמימות דעים כי חובה למנף את החיזוק המקצועי.

 

המאמץ להביא את תומר חמד מברייטון נמשך וההצעה האחרונה מדברת על שכר של מיליון יורו לעונה ללא מענקים בחוזה לשלוש שנים פלוס אופציה לשתי עונות נוספות תמורת 750 אלף יורו לעונה.

 

על פי גורמים המעורבים במהלך, חמד לא פוסל את ההצעה וממתין למו"מ בין מכבי ת"א לברייטון שנכון לעכשיו הפער בין הדרישה האנגלית למה שמכבי ת"א מוכנה לשלם עומד על שני מיליון פאונד.

 

חמד. פערים גדולים מול השחפים (Gettyimages)

 

במקביל מכבי תל אביב מנסה להאיץ את המגעים מול די.סי יונייטד כדי לצרף את האמריקאי-יהודי סטיב בירנבאום, וההצעה האחרונה שהוגשה הינה בגובה 1.2 מיליון דולר.

 

מסתמן כי במכבי תל אביב ינחיתו מגן שמאלי זר לעמדה שהפכה לנקודה חלשה בשל הפציעות הרבות של עומרי בן הרוש, שחרורו של יואב זיו והעובדה כי אבי ריקן הוא קשר במקור ומתקשה בעמדת המגן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי