במכבי חיפה מאוכזבים מאי זימון ורמוט ולויטה

|

במועדון טענו להתנהלות לא מקצועית מצד אלישע לוי. עטר לא יהיה בסגל

(גודל טקסט)

עוד אכזבה למכבי חיפה. פחות מ-24 שעות אחרי שסיימו ב-2:2 בלבד עם מכבי פתח תקווה, הירוקים ראו את אלישע לוי מותיר את גילי ורמוט ואוהד לויטה מחוץ לסגל נבחרת ישראל. 

במועדון קיימת אכזבה גדולה מאי הזימון של הקשר הוותיק (המצטיין מול פ"ת) והשוער. יותר מכך, במכבי חיפה יש מי שטוען שההחלטה של אלישע לוי, מאמן הירוקים לשעבר, אינה מקצועית.

ורמוט, לויטה והחברים שלהם בירוק ינסו לחזור בשבת למסלול הניצחונות, כאשר מכבי חיפה תארח את הפועל קריית שמונה (17:45, שידור ישיר בספורט1). רנה מולנסטיין מתכנן שינוי התקפי בהרכב, כאשר גליינור פלט יבוא על חשבון איסמעיל ריאן.


יוביל את ההתקפה בירוק. פלט (ערן לוף)

מי שלא צפוי להיות בסגל של מכבי חיפה הוא אלירן עטר, זאת לאחר שהתלונן על כאבים בקרסול. כרגע מסתמן כי החלוץ יחזור לפעילות מלאה רק לאחר פגרת הנבחרות, ואולי יערוך את הבכורה שלו העונה דווקא מול מכבי תל אביב.

"ניצחון על קריית שמונה יכול לאפשר לנו להתקרב לצמרת בתקופה הקרובה", אמר שחקן במכבי חיפה והסביר: "במחזור הבא מצפה לנו מכבי תל אביב ומחזור לאחר מכן באר שבע נגד מכבי, כך שנוכל להיצמד לפסגה אם נדע לחבר מספר ניצחונות".

בתוך כך, המאמן ההולנדי קיים שיחות אישיות עם פלט, דקל קינן ומריו מוסה והביע בפניהם את מלוא אמונו בהם. מולנסטיין ציין בפני כלל השחקנים כי אהב את הופעתם במחצית השניה נגד מכבי פ"ת ואת המעברים המהירים מהגנה להתקפה.


החלטות לא מקצועיות? אלישע לוי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי