בן בית: איציק עזוז האריך חוזה בבני יהודה עד 2019

איציק עזוז
איציק עזוז | צילום: ערן לוף

המגן חתם לשלוש שנים נוספות. חלק מהאוהדים לוחצים על גלבאן לחזור

(גודל טקסט)

קפטן בני יהודה, איציק עזוז, האריך את חוזהו במועדון בשלוש עונות נוספות וישחק במועדון נעוריו עד 2019. הוא הצטרף בכך לאסי בלדוט, עוד שחקן בית שרק בשבוע שעבר, האריך גם הוא את חוזהו בעונה אחת. מיד לאחר החתימה אמר המגן: "לא ראיתי את עצמי לרגע אחד משחק בקבוצה אחרת. אני גאה ושמח להמשיך במועדון שמבחינתי הוא מעל הכל".

בכך לא מסתיים מסע ההחתמות של ברק אברמוב: רומאריו פירס, ששוחרר ממכבי חיפה ויונתן כהן, שמושאל ממכבי תל אביב, כבר הצטרפו כשאליהם מעוניין המאמן אריק בנאדו לצרף גם את גיא אסולין מהפועל תל אביב ואופיר קריאף, שגם הוא שוחרר מהירוקים. 

בנוגע לפדרו גלבאן, שטרם האריך את חוזהו במועדון, אוהדי הקבוצה מפעילים על הקשר הארגנטינאי לחץ, להגיע לפשרה כספית עם אברמוב ולהמשיך במועדון. נכון לרגע זה, לא קיבל הקשר הוותיק הצעות ממועדונים אחרים בליגת העל. בשלב זה לגאלבן יש הצעה מהפועל אשקלון, אך הוא ממתין להצעות מקבוצות אחרות. הוא צפוי לשוב בקרוב לישראל מחופשה מארגנטינה ואז יחליט על עתידו.

גלבאן. יישאר בסוף בכתום? (צילום: עדי אבישי)

בנוסף אליו, גם בן צעירי ואלמוג בוזגלו, ששיחקו במועדון אשתקד, לא מחזיקים בחוזה לעונה הקרובה, ונמצאים בנתק עם המועדון ובשלב זה הם לא בתכנויות של בנאדו לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי