בן חיים זכה לכינוי "מסי" ואמר: רוצה שב"ש תמעד

זכה לכינוי מחייב. בן חיים
זכה לכינוי מחייב. בן חיים | צילום: דני מרון

חלוץ מכבי ת"א כבש שער נפלא וסיפר: "טוב לי מאוד כאן, לא חושב על אירופה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עשתה צעד חשוב נוסף לעבר המטרה – אליפות רביעית ברציפות – כשהביסה 0:3 בבלומפילד את הפועל רעננה. הצהובים חזרו למקום הראשון אחרי תקופה ארוכה, ויישארו בו במידה שהפועל באר שבע תאבד נקודות בטדי מול בית"ר ירושלים.

מכבי ת"א עלתה ליתרון כבר אחרי 7 דקות (ערן זהבי), אבל לאחר מכן התקשתה לסכן וניצלה לא פעם מספיגה – עד שהגיעה הדקה ה-67. טל בן חיים, שנעדר במשחק העונה בבאר שבע, היה אחראי על אחד משערי העונה, כשהיתל במספר שחקני הגנה והקפיץ באמנות מעל השוער.

במועדון התלהבו מהביצוע של בן חיים וכינו אותו "מסי". השחקן עצמו הרגיע: "השער היה נחמד, אבל אי אפשר להשוות אותי למסי". על המשחק עצמו אמר: "את סכנין ניצחנו רק 0:1 משער בדקה ה-83, אבל אז הייתי מרוצה יותר מהיכולת שלנו. כבשנו שלושה שערים, אבל עבדנו קשה והשוער שלנו לקח מצבים של מאה אחוז".


קיבל מחמאות מבן חיים. ראיקוביץ' (דני מרון)

על העובדה שלמכבי ת"א לא נותרו משחקים רבים בבלומפילד (תעבור לנתניה בשל שיפוצים) אמר בן חיים: "יש לנו עוד שלושה משחקי בית כך שאני עדיין לא חושב על הפרידה. זה לא כיף לשמוע על המעבר לנתניה, אבל יהיה מספיק זמן להתבאס בקיץ. בלומפילד זה בלומפילד ואין איצטדיון שמספק לנו את התמיכה כמו כאן".

ומה בנוגע לעתידו במועדון הצהוב? "אחרי משחקים טובים תמיד שואלים אותי על אירופה. חתמתי במכבי תל אביב על חוזה חדש וזה מראה שהמקום טוב לי מאוד", הדגיש טב"ח והוסיף: "לפני 3 שנים הייתי אומר שאני חייב לשחק בחו"ל, אבל היום הדברים שונים, למרות שאי אפשר לדעת מה יקרה מחר. עכשיו אני רק רוצה שבית"ר תיקח נקודות מב"ש".

האריס מאדוניאנין, כובש השער השלישי, סיכם: "היו לנו קשיים במשחק והמחמאות למאמן שלנו ששינה מערך. כדי לקחת אליפות צריך להמשיך ולנצח את המשחקים שנותרו לנו". הקשר התייחס לשינוי שחל בו בקדנציה השניה בצהוב: "בפעם הקודמת הייתי עצבני ועכשיו זה שונה. אני זוכר את התקופות היותר קשות במועדון ואני רוצה לזכות בפעם הראשונה באליפות ולשמח את האוהדים".


עכשיו הוא נהנה במכבי ת"א. מדוניאנין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי