בן חיים ייצא לאירופה. בניון: הוא גדול על הליגה

העיר שייכת להם
העיר שייכת להם |

במכבי ת"א חגגו 0:5 והתעסקו בחלוץ הלוהט. מדוניאנין: "לא היה יוצא דופן"

(גודל טקסט)

חלפו 46 שנים מאז ה-0:5 ההוא, שוטה ארבלדזה התחפש לדוביד שווייצר, את גיורא שפיגל החליף טל בן חיים ומכבי תל אביב מחצה את הפועל תל אביב בהצגה שלא נראתה מעל ארבעה עשורים.

 

החלוץ טל בן חיים שכיכב עם צמד והעלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה, כבר קיבל הבטחה שלא יעמדו בדרכו כפי שפורסם כאן באתר ספורט1. "הוא גדול בשתי רמות על הליגה. ברור שהוא יתעופף מפה למועדון באירופה", החמיא יוסי בניון. גם וידאר קיארטנסון האיסלנדי הביע את דעתו: "טל בן חיים יכול לשחק ברמות הגבוהות ביותר באירופה באיטליה, אנגליה וספרד".

 

 

על הדשא היו חגיגות גדולות. המאמן שוטה ארבלדזה ציין: "לא ידעתי על השיא ההוא, ולא העברנו מהספסל הוראות בנושא. כמאמן זה הניצחון הגדול ביותר שלי". ארבלדזה התייחס לעניין של בן חיים ואמר: "עזבתי את גאורגיה בגל צעיר לאירופה ולמרות שלבן חיים טוב כאן והוא מאושר, מכבי תל אביב לא תעצור אותו ואם ירצה יאפשרו לו להתקדם".

 

"יש פער גדול מאוד בין המועדונים ולכן זה לא משחק כזה גדול מבחינתי. להפועל יש 2 נקודות ולנו 16 נקודות אחרי המשחק הזה. ההפרשים מאוד גדולים. אם היינו צמודים בטבלה והיינו נותנים להם חמישייה, זה היה הופך את זה למשחק גדול. לנו היה הרבה יותר חשוב פשוט לקחת שלוש נקודות", סיכם עם ספק עקיצה, האריס מדוניאנין שסיפק עוד משחק נהדר.

 

הקשר הבוסני דיבר על עתידו בצהוב: " נכון לעכשיו לא קיבלתי הצעה להאריך את החוזה, נמתין ונראה".

 

 

 

 #amazingnight #yellowcity

A photo posted by Tal Ben-Chaim ⚽ (@talbenchaim11) on

 

"הדרבי הזה שונה מכל המשחקים הקודמים שלי וזאת תוצאה שלא תאמן. לא מצטער שלא כבשנו את הגול השישי, גם כך זה מספיק וצריך להשאיר למפגש הבא נגדם" הוסיף האקס של האדומים, נוסא איגייבור שכבש את הראשון.

 

הבלם טל בן חיים שמועמד לקבל זימון לנבחרת ישראל נגד בוסניה וליכטנשטיין, רשם עוד משחק מצוין: "אני לא מעביר מסרים דרך התקשורת. הניצחון בדרבי נותן תחושה עילאית ושיחקנו כמו גברים. אני בכושר טוב ולקח לי זמן אחרי הפציעה להיכנס לכושר ולהוריד חלודה. גדלתי במכבי תל אביב מגיל 6. באירופה חשוב לסגור מעגל".  במועדון מתכוונים להוציא למכירה ליין חולצות חדש לציון הניצחון 0:5. 

 


ברק יצחקי חגג יום הולדת באוויר (עדי אבישי)

 


בדרך לאירופה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי