בן חיים עלול להחמיץ את המשחק בבאר שבע

| צילום: עדי אבישי

מכבי ת"א תנסה להכשירו ליום ראשון, יחזקאל ובניון כבר בכוננות להחליפו

(גודל טקסט)

צרות למכבי תל אביב לקראת משחק העונה הראשון מול הפועל באר שבע. החלוץ טל בן חיים עדיין סובל מכאבים בשרירי הבטן התחתונה והמפשעה והוא בספק גדול למשחק בטרנר. מחר (שבת) ייעשה ניסיון אחרון להכשירו למשחק ואם לא יערוך אימון מלא ללא כאבים הוא לא יפתח בראשון.

במאבק על מקום בהרכב במקומו של בן חיים נמצאים יוסי בניון ושגיב יחזקאל שהוכיח אתמול נגד קריית שמונה יכולת טובה. יחזקאל שיחק אתמול בשני האגפים ימין, הוא צפוי להשתלב ברוטציה ואולי בשל מהירותו הרבה ללבוש כבר נגד ב"ש את חולצת ההרכב.

אחרי ההפסד של מכבי תל אביב 2:0 למכבי חיפה, נשמעו קולות של אכזבה מהישיבה על הספסל או ביציע משחקני הסגל הרחב. אתמול העלה ארבלדזה עשרה שחקנים שלא פתחו נגד הירוקים בהרכב וצעקות הזעם שלו נשמעו היטב באצטדיון בנתניה, מה שהספיק ל-2:3 דחוק על קריית שמונה ברבע גמר גביע הטוטו.

שלושה ימים לפני הפועל באר שבע, מכבי ת"א בהחלט יכולה להיות מודאגת. ארבלדזה שלח יריית אזהרה: "מכבי ת"א זה לא מועדון שיאפשר הופעה כזאת. אם שחקנים רוצים להיות פה הם צריכים להראות רצון. אמרתי להם שיקשו עלי את הבחירה ולא לרשום אצלי בפנקס רק 18 שחקנים שאני סופר. זה חלק מתהליך שהשחקנים אמורים להבין או שנגיד להם להתראות".


ארבלדזה. יש ממה לדאוג (עדי אבישי)


ארבלדזה לא הסכים למרות לנקוב בשמות השחקנים אליהם התכוון, אך על פי הצעקות על הקווים והסימונים נראה כי ברשימת המאכזבים נמצאים בין השאר יובל שפונגין, דור פרץ, איגור פיליפנקה ואבי ריקן. הסגל הרחב של הקבוצה מונה 24 שחקנים ועל פי הכוונות של הצוות המקצועי אמורים להגיע בחלון ההעברות עוד שניים שלושה שחקנים בהם זר אחד, שחקן מתאזרח שיהיה ככול הנראה סטיב בירנבאום אתו מתנהל מו"מ ועוד שחקן ישראלי.


מי שרשם הופעת בכורה מוצלחת הוא שגיב יחזקאל. "אי אפשר להתעלם מהמשחק של יחזקאל שעדיין לומד את שיטת המשחק בקבוצה. כולם במועדון רואים שצומח כאן שחקן הרכב ראשון שיכול לשחק באגף ימין ושמאל ומתפתח להפוך למחליף של טל בן חיים אם זה יעזוב בינואר או בקיץ", אמרו בסביבות המועדון.

שגיב יחזקאל: "תחושה מדהימה לחזור לשחק. מקווה בהמשך המשחקים לעוד דקות להשתפשף. גביע הטוטו הוא מפעל ראוי להוכיח למאמן שאנחנו יכולים להיכנס להרכב".
 


יחזקאל. יכול להחליף את בן חיים? (דני מרון)

דור מיכה: "לא מייחס חשיבות רבה לזה שלא פתחתי במשחקים האחרונים. סגל השחקנים שלנו עמוק ולקחתי את זה למקומות הנכונים. אני בטוח שכל שחקן חושב שמגיע לו יותר קרדיט ומי שקובע זה המאמן שחושב פחות על רוטציה ורוצה הרכב לרוץ אתו".

כבר היום (שישי) יתחילו ההכנות למשחק נגד הפועל באר שבע. החלוץ טל בן חיים טופל בפציעה בשרירי המפשעה והבטן התחתונה וינסה לחזור לאימונים כדי שיוכל לשחק נגד האלופה בראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי