בן שמעון מותקף: "אצלו רק השמות הגדולים משחקים"

| צילום: ערן לוף

בבית"ר מנסים להתאושש מהתבוסה בשבת. האוהדים יימחו מול כפר סבא

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים חזרה היום להתאמן לאחר המפלה הקשה 4:0 להפועל חיפה. האווירה באימון הייתה קשה וברוב שלבי האימון שרר שקט בקבוצה הירושלמית.

רן בן שמעון לא ערך שיחה עם השחקנים ונראה כרגע שהוא מנסה להוריד מעט את הלהבות. בקבוצה לעומת זאת טענו: "כרגע הוא שקט, אבל נראה מה יהיה כשהוא יעבור על הוידאו".

שחקנים בקבוצה התקשו להסתיר את האכזבה שלהם מהמאמן שהצהיר בתחילת העונה כי ביקש מענק אליפות וכרגע עומד על אחוזי הצלחה נמוכים. "מבחינת רן משחקים שמות ולאו דווקא השחקנים הטובים", אומר שחקן בקבוצה. 

"במשחק האחרון למשל, למרות היכולת החלשה של חסוס רואדה הוא לא הוחלף", המשיך לעקוץ. "גם כשרצה לעבור לשיטת שלושה בלמים העביר את קלאודמיר לעמדת הבלם במקום להכניס את דן מורי או להשאיר את טל כחילה. הכל זה שמות". 

אגב מענק אליפות, נכון לרגע זה הפער ממכבי תל אביב עומד על עשר נקודות ונראה שבעונה הזאת בן שמעון יצטרך להתסדר בלעדיו. בקבוצה טוענים כי המשחק נגד הפועל כפר סבא במחזור הבא קריטי להמשך העונה: "אוי ואבוי אם נפסיד. במשחק כזה לפני פגרה הפסד הופך למשמעותי מאוד".

בן שמעון בחר בו גם כשהיה גרוע. רואדה (ערן לוף)

לאור היכולת הטובה שגילה במשחק האחרון צפוי יעקב בריהון להיכנס ל-11 כאשר רק חלוץ אחד, איתי שכטר או שמעון אבוחצירה ימשיכו בהרכב. גם דוד קלטינס צפוי לחזור להרכב וישובץ בעמדת הקשר האחורי. 

בארגון האוהדים של הקבוצה מהבירה החליטו למחות במשחק הבית הקרוב על מצבה המקצועי, ופרסמו הודעה לפיה לא יעודדו את השחקנים נגד כפר סבא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי