בן שמעון רוצה את גבאי. סרדל ושיימן מועמדים

גבאי
גבאי |

בית"ר מחפשת לשדרג את הסגל בשני מגנים. לידור כהן עמד לוועדת משמעת

(גודל טקסט)

אחרי צירופם של קובי מויאל, עידן ורד, שלומי אביסידריס ודן מורי, בית"ר ירושלים מעוניינת להתחזק בשני מגנים ועל הכוונת יש שלושה שמות. מדובר בשמואל שיימן, לירן סרדל ואלעד גבאי, שהוא האופציה המועדפת מבחינת רן בן שמעון. אלי טביב צפוי להחתים שניים מהם בימים הקרובים.

מעבר לכך, במועדון מהבירה רוצים לצרף גם קשר התקפי, וגם במקרה הזה יש שם של מועמד, אבל לא נראה שהוא יצטרף. סטויאן וראנייש, קשר נבחרת בוסניה לשעבר, מעורר עניין רב בבית"ר, כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1, אבל דרישותיו הכספיות מרתיעות את טביב.

הבוסני בן ה-29 דורש שכר של 150 אלף יורו לעונה, סכום אותו הבעלים של בית"ר לא מעוניין לשלם, וזאת חרף העובדה שדמי העברה לא יהיו בעסקה מאחר שווראנייש שחקן חופשי. מעבר לכך, טביב מעדיף, כנראה, לצרף שחקן זר צעיר יותר.

בתוך כך, לידור כהן עמד לוועדת משמעת פנימית, זאת בעקבות התקרית עם בן שמעון במהלך האימון. הקשר צפוי לקבל את עונשו בימים הקרובים. 

בעניין אחר, בבית"ר מנסים למצוא קבוצה שתקלוט את דני פרדה ורועי זיכרי, אבל בעקבות שכרם הגבוה העניין בעייתי. אור ואקנין ונאור סבג, שחזרו מקטמון שם שיחקו כמושאלים, לא צפויים לקבל יותר מדי דקות העונה בשל העומס שנוצר קישור. מספר קבוצות בליגה הלאומית, ביניהן קטמון, מעוניינות בשניים.


ממשיך לחפש חיזוק. בן שמעון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי