בן שמעון: "אומוניה תבוא לשחק". טל בנש סגר

מירוק לצהוב. בנש
מירוק לצהוב. בנש | צילום: עדי אבישי

מגן כפ"ס יצטרף לבית"ר. המאמן מוכן לקפריסאים (20:00, ישיר בספורט2)

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שצירפה כבר את דן מורי ועוז ראלי, בית"ר ירושלים תתחזק בימים הקרובים בשחקן הגנה נוסף. טל בנש, המגן הימני של הפועל כפר סבא בשנים האחרונות, נפגש עם ראשי המועדון הירושלמי בבית וגן, סיכם את תנאיו ויחתום רשמית בימים הקרובים.

מגן ימני אחר, היהודי-אמריקאי אדם קארן-ספרשטיין ששיחק באוניברסיטת סנטה ברברה, החל להיבחן. קארן בן ה-22 יכול לשחק  גם כקשר וכמגן שמאלי. כמו כן, בבית"ר ירושלים מנהלים משא ומתן עם המגן השמאלי הגרמני מרסל הייסטר.

בית"ר ירושלים תארח בחמישי בערב (20:00, שידור ישיר בספורט2) את אומוניה ניקוסיה למשחק הראשון מבין שניים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. כמיטב המסורת במפעלי אופ"א, רן בן שמעון התייצב למסיבת עיתונאים וסיפר על ההכנות של קבוצתו.


יחייך גם אחרי המפגש עם אומוניה? (דני מרון)

"מדובר במשחק בין שתי קבוצות שדי קרובות ברמתן", פתח המאמן והוסיף: "הקבוצה שלנו עדיין לא נבנתה במלואה, ננסה להביא את התוצאות המתאימות עד שזה יקרה. אין משחקים קלים ברמות האלה. כל משחק מצריך חשיבה והיערכות. יש התקדמות בכל אימון ואימון כך שאני בא עם בטחון". 

"אני לא חושב שיש משהו אחד שאם נעשה אותו אז ננצח. שני המשחקים יוכרעו רק בסיום לדעתי", טען בן שמעון. "מה שכן, טוזלה באה למשחקים נגדנו בצורה מאוד הגנתית, ולאומוניה יש את השחקנים בשביל לשחק כדורגל. אנחנו צריכים לדעת לעבור את ההתמודדות הזאת".

כזכור, בשלב הקודם עברו הצהובים-שחורים את טוזלה הבוסנית עם 0:1 בסיכום שני המשחקים (פנדל של עומר אצילי בגומלין בטדי). כדי להגיע לשלב הבתים בליגה האירופית תצטרך בית"ר לחלוף על פני אומוניה ושתי קבוצות נוספות.


אוהדי בית"ר, יעזרו לשחקנים מול הקפריסאים? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי