בן שמעון: אין אחד שיוכל להחליף את עומר אצילי

| צילום: אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ירושלים ל-103FM: "אנחנו יכולים לסיים מעל המקום השלישי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שלב הסיכומים אמנם עדיין רחוק מאוד, אבל גם שלושה חודשים במועדון הם תקופה שאפשר לקחת ממנה דברים, בייחוד כשמדובר במועדון לחוץ כל כך כמו בית"ר ירושלים. רן בן שמעון עלה לראיון בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על תחושותיו בבירה.

כבר בתחילת הראיון אומת המאמן עם העובדה כי רשם עד כה שלושה ניצחונות בלבד ב-13 משחקים. "באירופה צריך לעבור שלב, אם הייתי מנצח יותר משחקים ולא היינו עוברים, הייתם יותר שקטים?", ענה והוסיף: "לא עשינו תוצאות טובות בליגה, אבל היו דברים אחרים טובים. יש לבית"ר קבוצה טובה שתעשה עוד הרבה ניצחונות העונה". 

"אני מסכים, אנחנו יכולים להתקדם מעבר למקום השלישי", קבע בן שמעון בבטחון. "יש לנו שחקנים טובים והעונה הזאת בחיתולים שלה. הקבוצה מגלה יכולת טובה יחסית לתקופה שבה אנחנו עובדים ביחד. ברור שיש דברים לשפר, אבל אני מרוצה מהרבה דברים".

בית"ר איבדה לאחרונה את שחקנה הטוב ביותר, עומר אצילי. מי יכנס לנעליים הגדולות? "לא יהיה שחקן אחד שיוכל למלא את החלל של אצילי", הודה רב"ש. "נצטרך להביא עוד שחקן או שניים, בנוסף לסאבו. ורמוט? יש לו חוזה במכבי חיפה וכרגע זה לא רלוונטי. הסגל לא הושלם סופית, אבל כבר עכשיו הוא מצוין".

ומה לגבי מערכת היחסים עם אלי טביב, אתם שואלים? ובכן, מתברר כי בן שמעון מאושר מכל רגע. "אני מרוצה מאוד משיתוף הפעולה עם טביב עד כה. מתערב לי? כן, הוא מתערב, הוא מאתגר אותי, ואני מרוצה מכל שיתוף הפעולה. עד עכשיו אני מאוד נהנה ומאמין שככה זה יימשך", הדגיש.

"האוהדים? זו חוויה בכל פעם מחדש. יש במועדון הזה אנרגיה מאוד חיובית", סיכם בן שמעון. "לא נולדתי אתמול, כשדברים הולכים יש אנרגיות חיוביות. המשחק נגד סנט אטיין היה בגדר חוויה יוצאת דופן. נקווה שנמשיך לייצר קבוצה טובה כדי שיוכל להמשיך לאהוב אותנו. זה קהל שיודע להעריך קבוצה שנלחמת עד הסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי