בן שמעון: מרגיש בבית"ר מה שלא היה במכבי והפועל ת"א

בן שמעון. הצלחה לא מגיעה ביום אחד
בן שמעון. הצלחה לא מגיעה ביום אחד | צילום: אודי ציטיאט

המאמן על אצילי ("יש לו חוזה"), טביב ("כבר היו לנו 4 ויכוחים") וסאבו. ראיון

(גודל טקסט)

רן בן שמעון הוביל את בית"ר ירושלים להישג השיא שלה באירופה, לאחר הניצחון על ילגבה שסידר להם מפגש עם סנט אטיין בפלייאוף של הליגה האירופית. עם זאת, המאמן לא מתרגש ומבהיר בראיון לרדיו ירושלים: "אני לא עושה מניצחון הזה יותר ממה שהוא".

 

"אני נהנה מאוד בבית"ר", המשיך בן שמעון. "אני מרגיש פה משהו שאני לא הרגשתי בהפועל ובמכבי תל אביב. הצלחה לא מגיעה ביום אחד. אני מקווה שנצליח לייצר קבוצה עם הרבה להט כמו ששיחקה נגד ילגבה. בית"ר צריכה להתמודד על כל התארים, אך צריך לעשות את זה בחוכמה". 

 

 

"העבודה עם אלי טביב מאוד פורייה עבורי. היו לי איתו ארבעה ויכוחים ומי ששכנע בהיגיון יותר הוא זה שניצח. אני כל חיי רוצה להיות ליד אנשים חזקים. הוא מבין מאוד כדורגל ומאתגר אותי. דמאיו? מאז שהגיע אשתי והילדים מרוויחים הרבה".

 

טביב ודאמיו. "עבודה פורייה" (דני מרון)

 

על עומר אצילי: "אני לא מתכונן כרגע ליום שאחרי, כי יש לו חוזה. אם זה לא היה המצב הייתי מכין אופציות חלופיות. אני רוצה שהוא יישאר בקבוצה. אני לא מאמין שבורר יבוא ויחליט על שחרור. אני מאוד אוהב אותו וחושב מול ילגבה הוא הציג משחק בוגר".

 

על סאבו: "זה שחקן שמאוד רצינו והוא חתם על חוזה שמחייב את שני הצדדים. בשנייה ששמעתי שי בעיות איתו, הכנו ארבע אופציות חלופיות. אני תמיד רוצה את אלו שרוצים לשחק אצלי ולא את אלה שלא. יש בעיות עם אשתו לקראת החתונה, אבל אני חושב שלא צריך לחכות לו. עם זאת, מה יקרה אם אביא שחקן במקומו והוא פתאום יגיד שיש לו חוזה? הנושא מורכב. למרות הכל ברגע שיהיה אופציה להביא שחקן במקומו המועדון ישתף איתי פעולה".

 

"איתי שכטר צריך לתרום לבית"ר ירושלים במספרים ואני יודע את זה" אמר המאמן, "אבל התרומה שלו באה לידי ביטוי בעוד דברים. יש לו השפעה חיובית עצומה בחדר ההלבשה. אני מאוד מעריך אותו ובטוח שהמספרים שלו יהיו טובים. אני מאמן ששם לב לדרך, לגישה ולהתנהלות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי