בנאדו מעוניין בפירס, עגייב יפנה לבוררות

פירס. בני יהודה ממתינה להחלטת הירוקים
פירס. בני יהודה ממתינה להחלטת הירוקים | צילום: ערן לוף

מאמן בני יהודה סימן בנוסף לקשר גם את שחר הירש. החלוץ מתקרב להפועל ת"א

(גודל טקסט)

אריק בנאדו ישוב בעונה הבאה לליגת העל כמאמן בני יהודה, ולאחר שמונה רשמית החל לתכנן ביחד עם הבעלים ברק אברמוב את סגל הקבוצה לעונה הבאה.

 

אברמוב הבהיר בימים האחרונים לכל בעלי התפקידים במועדון וכמובן שגם למאמנו החדש, כי הוא לא מתכוון לחרוג בתקציב שיעמוד על כ-20 מיליון שקלים. המטרה היא להעמיד קבוצה שתיאבק על מקום בפלייאוף העליון, בתקווה שגם הגעה לאירופה תהיה ריאלית.

 

 

בנאדו בוחן שמות של שחקנים זרים וישראלים וממתין להתפתחויות סביב הסגל של מכבי חיפה. בני יהודה רוצה את הקשר רומאריו פירס אם ישוחרר על ידי רוני לוי וישנה כוונה גם לפנות לנשיא הירוקים יעקב שחר ולבקש את שחר הירש.

 

פירס. יכול לעבור לכתומים אם לא ימשיך בכרמל (ערן לוף)

 

לבנאדו רשימה של שמונה שחקנים זרים הנמצאים על מדף הרכישות ובקרוב תתקבל ההחלטה מול מי להיכנס למו"מ. ברשימה נמצאים בין השאר שני בלמים מקרואטיה וסרביה שסיימו חוזים במועדונים באוקראינה.

 

בבני יהודה ציינו כי הקבוצה לא תשנה את ההצעה הכספית שהגיש ברק אברמוב לאמיר עגייב, בה הוא הציע להכפיל את שכרו מהעונה האחרונה. על פי גורמים בקבוצה הדרישה של השחקן היא לשכר של פי שלושה ממה שזכה כדי לטרפד את המהלך.

 

בעגייב מגלה עניין רב מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן ונראה כי גודל הפיצוי הכספי של השחקן המצטיין שגדל בשכונה יקבע בהליך בוררות. לבוררות צפוי לפנות גם אלמוג בוזגלו הדורש העאלה בשכרו ונתקל בסירוב על ידי הבעלים.

 

עגייב. גם הוא צפוי ללכת לבוררות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי