בנאדו עלול להיות מפוטר עד יום שלישי

|

מעמדו של מאמן בני יהודה קריטי: "רוצים לראות את אסייג מול אשדוד"

(גודל טקסט)

מעמדו של אריק בנאדו בבני יהודה הפך להיות קריטי לאחר ההפסד 4:1 למכבי פתח תקווה, ובמועדון ממתינים להחלטה של הבעלים ברק אברמוב.

הקבוצה הוציאה הודעה רשמית על סיום דרכו של עוזר המאמן משה הרשקו, ולספורט1 נודע כי גם מאמן הכושר שהמאמן אריק בנאדו הביא יסיים את דרכו בקבוצה.

אך בכך לא מסתיים העניין. מקורבים לבני יהודה אמרו לאתר ספורט1: "היינו רוצים לראות את יעקב אסייג מאמן את הקבוצה כבר ביום שלישי הקרוב במשחק רבע גביע הטוטו. אריק קיבל תקציב גדול, הכי גדול בבני יהודה, את השחקנים הוא בחר, הוא קיבל הכול ואין תוצאות אז לפחות שיקח אחריות".

נודע כי הסיבה העיקרית להפסד המביש אתמול היא שבנאדו איבד את חדר ההלבשה, בהתנהלותו הלא נכונה בלשון המעטה מול השחקנים המייחלים כבר ללכתו, ולפיכך אין באפשרותו לנווט את הקבוצה אל היעד שקבעה לעצמה, להגיע לפלייאוף העליון.

אופציית יוסי אבוקסיס ירדה מהפרק לאחר שהתברר שאינו יכול להשתחרר מבני סכנין, ובבני יהודה מתכננים למנות את משה סיני לעמדת המנג'ר המקצועי כעוזר לברק אברמוב, ומינוי של אסייג לעמדת מאמן הקבוצה. סיני ואסייג שיתפו פעולה בתור שחקני הקבוצה בזמן הזכייה באליפות היחידה של הכתומים ב-1989/90. רעיון נוסף להחזרתו של שחקן העבר אהוד בן טובים לתפקיד המנג'ר גם הוא לא יצא אל הפועל. 


בנאדו איבד את חדר ההלבשה (עדי אבישי)

מה שמונע ככל הנראה את פיטוריו של בנאדו הוא גובה הפיצוי על הפרת חוזהו העומד על לא פחות מחצי מיליון שקלים נטו. שחקנים בקבוצה ובעיקר אלו הזרים העבירו ביקורת מקצועית על אימוני המאמן וביקרו את אימון יום חמישי שהותיר אותם ללא כוחות. למספר שחקנים היו טענות על ניהול המשחק אתמול נגד מכבי פ"ת ועל שיטת המשחק. 

לבני יהודה מצפה ביום שלישי משחק לא פשוט ברבע גמר גביע הטוטו נגד מ.ס.אשדוד, כשבשבת תשחק בטדי נגד בית"ר ירושלים. למרות הקשיים במועדון בטוחים: "העונה צריך לעשות בכוונה כדי לרדת ליגה, חצי מקבוצות ליגת העל חלשות מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי