בנאדו שוב חטף: "הוא צריך לגלות מנהיגות"

|

המאמן מתפרץ על שחקנים ובבני יהודה לא מרוצים. ומי יהיה הקפטן מול פ"ת?

(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקווה בשבוע הבא. בקבוצה לא מצליחים לשחרר את הלחץ סביב ההתנהלות ובעיקר סביב המאמן אריק בנאדו בגלל פתיחת העונה הפושרת של הקבוצה וריבוי התקריות מול השחקנים האהודים על הקהל. 

שחקנים בקבוצה טוענים כי בנאדו לחוץ מאוד מהמצב בטבלה ומהיכולת של הקבוצה ומתפרץ על כל מהלך או התנהלות שלא תואמת את כוונות האימון שלו. כך היה השבוע על הקשר הקרואטי דינקו טרובוטיץ' ועל ניקולה מיטרוביץ' שצעק "כדור חוץ" על פי עדות שחקן ונשלח למקלחת מוקדמת. גורם בסביבת המועדון: "בנאדו צריך לגלות מנהיגות כי עברו הימים של צעקות על שחקנים מול חבריהם".

אנטוניו מרשיץ' שב מחופשה ומתאמן בהתלהבות גדולה, ולמרות שהוא מתורגל באימונים בהרכב הראשון לא בטוח שישוב אליו לאחר שלא שותף כלל בשני המשחקים האחרונים. נגד הפועל באר שבע הוא היה על הספסל ומול מ.ס.אשדוד הוא לא אפילו חלק מהסגל הרחב. לקשר חוזה לשלוש שנים ואם בקבוצה יבקשו לפתוח אותו הוא לא יתנגד. כזכור בתחילת העונה הוא זכה להתעניינות מצד מכבי חיפה והפועל תל אביב שמוכנה להחתים אותו גם עכשיו בחלון ההעברות הקרוב.


עזוז. הסרט ינדוד ממשחק למשחק? (עדי אבישי)

נושא סרט הקפטן שנלקח מאיציק עזוז ממשיך להיות מוזכר בבני יהודה ומי שיהיה המנהיג מול פתח תקווה הוא חסן אבו זייד שהובהר על ידי המועדון כי המינוי אינו קבוע ובנאדו יחליט מי יהיה הקפטן לפני כל משחק. שחקן בקבוצה טען כי אם סרט הקפטן יועבר לאחד השחקנים הזרים או לשחקן שהגיע רק העונה זה יהיה פגיעה במועדון ובאוהדים.

החלוץ דובב גבאי הפצוע בברכו לא כשיר נכון לעכשיו לשוב להרכב הפותח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי