לא רגוע במכבי נתניה. הקשר סער בנבנישתי שלא שותף ב-1:0 לבני יהודה שוחרר הבוקר (שלישי) מהקבוצה לאחר מספר עבירות משמעת.
בנבנישתי שהגיע בינואר מהפועל רעננה לא זכה ליותר מדי קרדיט אצל היורדת ללאומית אך עשוי למצוא את עצמו בעונה הבאה בבית"ר ירושלים.
נושא הרוכש הבלגי מעסיק את שחקני הקבוצה שלא קיבלו את שכרם. באסיפה שהתקיימה הוחלט להמתין להתפתחות אך אופציית השביתה קיימת.

מצב כוכב חדש? אלי טביב (ערן לוף)
מה דעתך על הכתבה?