בני יהודה לבלדוט: אתה יכול לחפש קבוצה חדשה

| צילום: אריאל שלום

המועדון בתגובה לשחרור הסמל: "זה נעשה בלב כבד". וגם: מרשיץ' הושעה

(גודל טקסט)

פתיחת העונה החלשה הספיקה לבני יהודה שהחליטה בצעד מפתיע מאוד, להיפרד מארבעה שחקני הקבוצה. הזהובים הודיעו לאסי בלדוט, מיקי סירושטיין, אמיר כהן ואביעד בורלא שהם לא בתוכניות וכי הם רשאים לחפש לעצמם קבוצה חדשה. יש לציין כי לכל הארבעה יש עדיין חוזים בקבוצה והמועדון יכבד אותם.

שחרורו של בלדוט עשוי להיות צעד בעייתי מאוד עבור הזהובים, שהיה אחד השחקנים המזוהים ביותר עם הקבוצה בעשור הקודם וחזר בקיץ 2014 כשירדה ללאומית. אוהדי בני יהודה כבר זועמים על כך שפדרו גלבאן כבר שוחררה, וכעת הקרע בינם לבין המועדון עשוי להחריף יותר.

מבני יהודה נמסר: "בלדוט הינו שחקן מוערך, שתרם רבות למועדון במשך השנים בהן שיחק, הן ביכולותו המקצועיות והן באופיו החיובי. בתחילת העונה הוצע לו לפרוש ולהשתלב בתפקיד מקצועי במועדון. לבקשתו, ניתנה לו ההזדמנות לנסות ולהשתלב מקצועית בסגל. לצערנו אסי לא השתלב מקצועית בקבוצה ושוחרר. דלתנו תמיד תהיה פתוחה בפני אסי להשתלב בעתיד בתפקיד מקצועי במועדון. החלטה זאת ניתנה בלב כבד שטובת המועדון וכמובן טובתו וכבודו של אסי לנגד עיניינו".

רק לפני כשבוע וחצי פורסם בספורט1 ראיון עם בלדוט בו הוא טוען שעזיבת בני יהודה הייתה החוויה הקשה ביותר שלו: "איך אפשר לשכוח דבר כזה? דרור קשטן לא נתן לי לשחק, הושיב אותי ביציע. הייתי בגיל שיכולתי עוד לתרום לקבוצות אחרות והחלטתי לעבור. אתה משחק באותה קבוצה מגיל 8, ועד גיל 28 עושה כל יום את אותה הדרך למקום שהיה כמו בית עבורי. פתאום לא רוצים אותך. האימון האחרון היה קשה לי במיוחד".

ההפתעה הגדולה היא ויתורה של בני יהודה על סירושטיין שהגיע רק הקיץ ממ.ס. אשדוד בתור הבטחה גדולה ועד כה שותף בשלושה משחקים בלבד, כשבשניים מהם הוחלף.


שחקן בני יהודה בעבר מוחה על ההחלטה (צילום מסך)
 

בנוסף, אנטוניו מרשיץ' הושעה עד לפני עמידה מול ועדת משמעת, לאחר שאתמול בצעד לא שגרתי הוציא אותו בנאדו כבר בדקה ה–38. מתברר שכבר מספר ימים מתנהל הקשר המוביל של הקבוצה באי חשק ולא מזכיר את היכולת שהציג בעונה שעברה. הועדה תתכנס עד לפני המשחק במחזור הבא מול מכבי חיפה, כך שהוא צפוי לשחק.

"למרשיץ' הובטח כשחתם על חוזה חדש ארוך טווח, שישוחרר לאירופה אם תהיה לו הצעה שתגיע לבני יהודה", סיפר גורם במועדון. "יש מישהו שמפמפם לו כי הגיעו לפחות שתי הצעות מיוון ובלגיה שלא הועברו אליו ונדחו על הסף. אי אפשר לפספס את מצב הרוח השונה שלו בימים האחרונים".


מרשיץ'. גם הוא עושה צרות (אסף קליגר)

הקשר עצמו ניסה לבדוק את מהות ההצעות ולא הצליח להגיע למועדונים החפצים בו, כשמקורבים אליו אמרו לו כי אכן היו הצעות מאירופה. מרשיץ' עצמו טען כי אין קשר ליכולתו אתמול ולהחלפתו לעובדה שסרט הקפטן ניתן על ידי המאמן לדובב גבאי שהגיע בקיץ לקבוצה ולא לו.

אתמול לא פתח בהרכב הקשר דינקו טרובוטיץ', הקרואטי מגלה חולשה רבה ואינו משתלב מקצועית בקבוצה. המאמן ואנשי הצוות המקצועי ישוחחו עימו בכדי להבין את הסיבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי