בני יהודה תודיע השבוע: העברת הבעלות הושלמה

אברמוב
אברמוב |

עידן אברמוב יצא לדרך בימים הקרובים, יובל נעים ויעקב הילל לצוות המקצועי?

(גודל טקסט)

עסקת ההעברת בני יהודה לאיש העסקים ובעלי תשלובת לנדורה, ברק אברמוב, תושלם השבוע. בעוד קולו של הבעלים הנוכחי משה דמאיו היה שקט לכל אורך התקופה, ואוהדי הקבוצה התעדכנו במו''מ דרך התקשורת, הבעלים-מכ"ל סיפר למקורביו: ''זהו, העסקה סגורה סופית, ביום רביעי או חמישי הבא נודיע בצורה מסודרת על העברת הקבוצה''.

 

האנשים הקרובים למשה דמאיו ידעו לספר על כך שלמרות שהקבוצה מהווה עבורו ועבור משפחתו כמפעל חיים, הרי שהעומס והלחצים בשנים אחרונות סביב הקבוצה, ומה שהגיע לשיא בעת שהקבוצה ירדה לליגה השנייה, פגע מאוד בבעלים ואולי נתן את הפתח למכירת הקבוצה, כפי שקורה עכשיו מול הרוכש החדש.

 

 

"משה דמאיו הציל את בני יהודה מכלייון, הוא היחידי שגייס כספים והציל אותה בבית המשפט, שאוהדי בני יהודה לא ישכחו איך נראתה בני יהודה בתקופה החשוכה שלפניו, ואיך הפך את בני יהודה למועדון צמרת עם תדמית חיובית של חינוך ומשפחתיות, רחוק מאוד מהתדמית האלימה שדבקה במועדון בעבר", העיד איש עסקים המקורב לדמאיו.

 


הציל את בני יהודה, דמאיו (אריאל שלום)

 

גורם נוסף המקורב למועדון ולדמאיו אמר: ''דמאיו איש ניהול מהמובילים בכדורגל הישראלי, יהיו לו הצעות והזדמנויות עסקיות מגוונות, וגם בהתאחדות לכדורגל יש לו הרבה מה לתרום בהווה ובעתיד''.

 

בתחילת השבוע הבא אמורים שבעת חברי עמותת בני יהודה אמורים להתכנס ולאשר את עסקת המכירה לברק אברמוב ובמקביל להתפטר מתפקידם כדי שהמהלך ייחתם באופן רשמי על ידי עורכי הדין של שני הצדדים.

 


פדרו גלבאן, לא יישאר בשכונה (אסף קליגר)

 

כאמור הזרים פדרו גלבאן, אנטוניו מרסיץ' והקשר אמיר עגייב לא צפויים להישאר במועדון בעונה הבאה. כפי שפרסמנו לראשונההמאמן יוסי מזרחי לא ימשיך ומי שמועמד להגיע במקומו הוא יובל נעים במקרה שאי אפשר יהיה להתיר את חוזהו של יוסי אבוקסיס בסכנין לעונה הבאה. יעקב הילל מועמד לתפקיד המנהל המקצועי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי