בניון לא יזיק על המגרש, מחוצה לו הסיפור שונה

בניון
בניון |

יכול לתרום לצהובים כשחקן, אך כמנהל זה יכול להסתיים רע. מאור בוזגלו עדיף

(גודל טקסט)

האירוע המגעיל סביב יוסי בניון ויעקב שחר במה שקרוי חגיגת הזכיה בגביע של מכבי חיפה, אינו שונה במידת הגועל שבו מאירועים רבים בספורט הישראלי. 100-200 אווילים צורחים ומקללים, ובמקום שכוחות יס"מ יכתרו אותם, ילכדו אותם ברשת לציד בעלי חיים ויגלו אותם, נגיד, למחנות הסגר בערבה, עומדים מסביב אלפים שפויים וסובלים. גם ראשי הקבוצות עושים לעצמם חיים קלים ומעדיפים לשלם כמה אלפי שקלים בבית הדין מאשר להתעמת ישירות עם הפרימטים הצרחניים.

 

אולי האופן שבו ביזו אותו בעאלק החגיגה האחרונה יניע את שחר סוף סוף להוציא את הידיים מהכיסים ולהתחיל להרביץ חזרה. אולי סוף סוף הגיעו המים עד נפשו, והוא יחליט שמכיוון שהמשטרה לא מסייעת, ושבתי המשפט לא עושים כלום, ושכולם מותירים אותו פצוע בשטח, הגיע סוף סוף להחזיר זפטה אחת חזקה. למשל לעבור על הווידיאו מהעאלק חגיגות ולאסור על מאתיים-שלוש מאות איש להיכנס מהיום והלאה לסמי עופר. לתבוע אותם בבית משפט. לטרטר אותם עם העורכי דין שלו. למה לא? שישיב בפראות על פראות. הקופים מתנכלים לו? שיזרוק עליהם בננות קשות בחזרה.

 

 

אפשר לשבח את שחר על ההעזה וחוסר הכניעה ללחץ של יוסי למנות אותו לתפקיד מנג'ר הקבוצה. אני מאזין לבניון בריכוז כבר שנים, קורא ראיונות איתו, ולא מתעורר בי כל רצון דחוף לתת לו לנהל בית חרושת שלי, אם היה לי כמובן בית חרושת. גם חנות מכולת לא הייתי נותן לו לנהל. לא משהו אישי, אבל בניון לא הראה בינתיים כל כישורי ניהול. גם אם היית טייס F16 מצוין זה לא מכשיר אותך להיות פסנתרן טוב. ההתנהלות של בניון לא מעידה על יכולת נגינה יוצאת דופן של הראשון של רחמנינוף. אם כבר, אז קצת מפחיד כשמדברים על תפקיד ניהולי לבניון במכבי תל אביב בעתיד. ערן זהבי, בראיון מצוין, אמר רק השבוע שהיעדרותו של ג'ורדי מנעה את בידוד שחקני מכבי מהתקשורת והביאה להסחות דעת של השחקנים. בניון לא הצליח בשבוע להתמודד אפילו עם מופרע אחד.

 

מקצועית, יוסי בטוח לא יזיק למכבי. השאלה כמובן אם לא יהיה  מיותר. קבוצת כדורגל זה לא ארגון לאיסוף קשרים. כמה קשרים כבר צריכה קבוצה. ויוסי לא מרוצה על הספסל או ביציע זה רע בערך כמו מוקש נעל. ואם בוזגלו מונח על המדף, אולי עדיף בוזגלו בסגל. הוא צעיר, פחות שביר מיוסי, אלונה מוכנה לשחרר אותו ללא תמורה, גולדהאר יכול לשלם סכום שישמח את המשפחה, ואולי בא הזמן לעשות שלום. לשכוח את הדם הרע. כמובן, אחרי שמגיעים לכמה הבנות עם יעקב בוזגלו.

 


בניון, עוד יתלונן שלא מעריכים אותו (ערן לוף)

 

אני יודע מה אני מאוד לא מעוניין לראות בעונה הבאה: יוסי בניון לבוש צהוב, בראיון באיזה כלי תקשורת, מתלונן שלא מעריכים אותו די, שלא נותנים לו לשחק מספיק, שלא ולא ולא. אחרי שבוע מאוד לא פשוט כאוהד מכבי יש דברים שאי אפשר יהיה לסבול. פשוט אי אפשר. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי