בניון עשה תנועה מגונה, פטלאו ייבחן

צפו בתנועה המגונה שביצע בניון
צפו בתנועה המגונה שביצע בניון |

הרומני ייבדק במכבי חיפה וינסה להרשים. עזרא עשוי לקבל חוזה חדש

(גודל טקסט)

מכבי חיפה השיגה את הכרטיס לאירופה לאחר עונה בה כלל לא הייתה מעורבת במאבק האליפות, ועוד לפני גמר הגביע החלה להסתכל על העונה הבאה.

 

הנשיא יעקב שחר נפגש במהלך השבוע עם יוסי בניון ועם נציגו אבי נמני, שיחות בהם לא הייתה פריצת דרך לעונה נוספת של בניון למרות שהמאמן רוני לוי ביקש להשאיר את הקפטן.

 

 

גורם המקורב למועדון טוען כי מכבי חיפה לא הגישה לקפטן הצעה כספית נוספת ורק אם בניון יודיע מיוזמתו כי הוא מוכן להיות בשנת פרישה ופרידה מהקבוצה על חוזה של כבוד בו ישתכר פחות מ-175 אלף דולר מול החוזה בן חצי מיליון הדולרים שהרוויח בניון בכל אחת משתי העונות הקודמות, יהיה על מה לחתום.

 

מגן-קשר רומני שכבר נחת בישראל ויחל בהתרשמות במועדון (האתר הרשמי)

 

הקשר חן עזרא שהצטיין בשני משחקיו האחרונים ומסיים חוזה אמור לקבל הצעה להמשיך במועדון, וייתכן שיבחר להישאר במידה שלא תהיה לו קבוצה באירופה.

 

במקביל, המגן-קשר הרומני אנדריי פטלאו נחת בסוף השבוע האחרון בישראל ולאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות במרכז הספורט יחל בהתרשמות. השחקן הצעיר (23) צפוי לקחת חלק באימוני הקבוצה הבוגרת במהלך השבוע הקרוב תחת עיניו הבוחנות של רוני לוי. פטלאו החל את דרכו בגלוריה ביסטריצה ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של רומניה. בעונה האחרונה שיחק בקבוצת פטרולול פוליישטי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי