בעיית מגנים בבית"ר: גבאי ואמבולה מתרחקים

אמבולה וגבאי. בעונה הבאה ישתפו פעולה בביתר?
אמבולה וגבאי. בעונה הבאה ישתפו פעולה בביתר? |

יממה לפני היציאה למחנה באוסטריה, טביב החתים רק שני שחקני רכש

(גודל טקסט)

24 שעות לפני היציאה למחנה האימונים באוסטריה ושבועיים וקצת לפני המשחק הראשון באירופה, לבית"ר ירושלים יש רק שני שחקני רכש (יעקב בריהון ודן מורי) ובעיית מגנים קשה.

 

אמנם הבעלים אלי טביב החתים שני מגנים, שניר משען ואורי מגבו, אבל אלה אמורים להיות המחליפים של אלעד גבאי ועמנואל אמבולה שטרם חתמו בבית"ר.

 

 

גבאי אמנם מתאמן עם הקבוצה ורוצה להמשיך אבל טביב דורש ממנו לקצץ מהאופציה המעוגנת בחוזהו. לגבאי יש הצעות נוספות מקבוצות בליגת העל. טביב רוצה את אמבולה, הזמבי של הפועל רעננה, אלא הבעיה היא היחסים הרעועים בין הבעלים של בית"ר לאשר אלון, הבעלים של הקבוצה מהשרון. ניר קרין, סוכנו של אמבולה, יצטרך לתווך בעסקה שנראית קשה מאוד לביצוע.

 

אדריאן רוצ'ט, קשר הפועל חיפה, במו"מ מתקדם עם המועדון כאשר טביב שכבר הגיע להבנות בעניין העלויות צריך לקבל החלטה האם הוא מעוניין להתחזק בחוליית הקישור דווקא.

 

עם זאת בבית"ר מביעים אופטמיות לגבי גבאי ואמבולה וכן לגבי החתמתו של אלירן עטר ולגבי האפשרות שהבלם חסוס רואדה יתרצה ויגיע בסופו של דבר לישראל. אלא שנכון לעכשיו, עטר נראה קרוב יותר למכבי תל אביב ורואדה נשאר בספרד ומסרב להגיע.

 

רואדה. נשאר בספרד (דני מרון)

 

בריהון, הרכש מעירוני ראשל"צ, הרשים באימוני הבכורה. "בריהון נראה שחקן מצוין ואם הוא יעשה את השדרוג שעשה אצילי השמיים הם הגבול עבורו", אמר שחקן בבית"ר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי