ברדה חש כאבים ולא ימריא עם ב"ש למשחק בפראג

| צילום: דני מרון

החלוץ שוב לא כשיר, בן שהר צפוי לפתוח בצ'כיה. מחמאות לבוזגלו

(גודל טקסט)

לא מעט לחץ השתחרר אתמול לאחר שריקת הסיום של לירן ליאני שבישר על ניצחון של הפועל באר שבע 0:2 על מכבי תל אביב.

בבאר שבע סימנו עוד בתחילת העונה את השבוע הנוכחי כאחד הגורליים, כאשר מלבד משחק העונה אמש בחמישי תפגוש האלופה את ספרטה פראג בחוץ', כאשר כל תוצאה פרט לניצחון תפחית באופן משמעותי את הסיכוי שלה להעפיל לשלב הבא במפעל.

מי שגרף את מירב המחמאות היה כמובן מאור בוזגלו שפשוט נמצא בשיאו. הקשר שומע את כל השמועות לגבי העונה הבאה ונראה שזה רק מדרבן אותו לעבוד קשה יותר. בהפועל ב"ש מבינים ששחקן בסדר גודל כזה הוא לוקסוס גדול מדי: "מאור מוכיח משבוע לשבוע שהוא שחקן גדול. קילר אמיתי. הגיע הזמן שאלונה תעשה מעשה ותסגור את הסיפור הזה. מאור זה נכס שאסור לוותר עליו".

ברק בכר אמר בתום המשחק על הקשר: "נתתי הוראה שמאור יבעט את הכדור ואני שמח שזה מה שקרה. מעבר לגול ולפעולות ההתקפיות הוא עושה עבודה מצויינת". בוזגלו עצמו גם הגיע לשוחח עם כלי התקשורת ושפך מעט אור על עתידו: "אני שחקן של באר שבע. אמנם זה עובדה שאני מסיים חוזה בסוף העונה אבל אמרתי לא פעם שאני לא יכול להתעסק בזה ואני לא רוצה להתייחס לזה יותר.

"אמרתי בעבר שאני רוצה לסיים את הקריירה בבאר שבע", חתם בוזגלו. "אבל הכדורגל הוא מאוד נזיל. כרגע אני נמצא במקום שטוב לי".


שהר. יפתח גם בחמישי? (דני מרון)

עוד לפני המשחק שידרו בקבוצה כי אין חשש בעקבות היעדרותו של טוני וואקמה ואכן על הדשא זה היה נראה בסדר, אולם עדיין טוענים כי מאור מליקסון לא צריך לשחק באגף בטח כשיש את וואקמה ובוזגלו: "מליקסון לא מתאים לשחק בכנף. מה גם שכאשר הוא בכנף בוזגלו על הספסל ואז אתה מפסיד את שניהם".

מעבר לכך בקבוצה החמיאו לבן שהר שהמשיך בכושר הנפלא שלו מהמחזור הקודם והבקיע שער בדקה משמעותית מאוד עבור האדומים: "הגול שינה את כל המשחק. עד השער של בן זה היה נראה רע מאוד". כפי שזה נראה כרגע החלוץ ימשיך גם בחמישי בהרכב האלופה. מנגד אליניב ברדה נראה מעט חלוד ובקבוצה יחזירו אותו בהדרגה לעניינים. על מנת שלא ליצור עומס הוחלט שהשחקן לא יצא עם הקבוצה לפראג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי