בריהון ומורי התעמתו באימון, צפויים להיענש

בריהון. רק בא וכבר עושה בעיות?
בריהון. רק בא וכבר עושה בעיות? | צילום: דני מרון

בלאגן באימון בית"ר לפני אומוניה. רואדה ערך אימון חלקי , אנדרסון יוחתם ויושאל

(גודל טקסט)

יעקב בריהון ודן מורי התעמתו במהלך אימון בית"ר ירושלים. מה שהחל כוויכוח כמעט והסתיים בהרמת ידיים. המאמן רן בן שמעון הגיב בתקיפות למתרחש ושלח את השניים למקלחות.

 

על פי מקרים קודמים שהתרחשו בתקופתו של בן שמעון נראה שהשניים יעמדו בפני ועדת משמעת, וברור גם כי הסיכויים שלהם לפתוח מול אומוניה ניקוסיה פחתו משמעותית.

 

הבלם חסוס רואדה, הסובל מחזרת, שוב ערך אימון אישי קצר בנפרד מהשחקנים ולא נראה שיהיה כשיר למשחק הגומלין בקפריסין במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. מצבו של רואדה מחזק את האפשרות שעונשו של מורי יינתן אחרי המשחק וכי הבלם יפתח מבכל זאת ב-11.

 

מורי. יפתח למרות התקרית? (אודי ציטיאט)

 

אנדרסון, קשר קדמי בן 23, שמתאמן כבר חודש עם בית"ר ואף נסע עמה למחנה האימונים בהונגריה יוחתם בקבוצה על חוזה ארוך טווח אבל יושאל העונה לקבוצה אחרת. למרות שהרשים את הצוות המקצועי אנדרסון לא יוכל לשחק העונה בבית"ר מאחר ואריק סאבו, הזר הסלובקי החדש, משחק בדיוק בעמדה שלו.

 

מרסל הייסטר נחת הבוקר (שני) בנתב"ג והצהיר עם בואו: "באתי לקחת אליפות עם בית"ר ירושלים". המגן השמאלי הגרמני, ששיחק בעונה שעברה באיסטרה הקרואטית, חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

 

 

הייסטר. בא לקחת אליפות (פייסבוק בית"ר ירושלים)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי