בריהון: "מאמין שאני יכול להיות עומר אצילי הבא"

|

הקשר שהגיע מראשון לציון לבית"ר מציב יעדים: "אפשר לקחת תואר השנה"

(גודל טקסט)

הוא גדל במחלקת הנוער של א.ס. רמת אליהו ועבר להפועל ראשון לציון. לאחר שלוש שנים בקבוצה הבוגרת של הכתומים מעיר היין, קיבל יעקב בריהון את הקידום הגדול לו חיכה כשהצטרף לבית"ר ירושלים וחתם על חוזה לחמש שנים. בראיון לאתר הרשמי סיפר על התחושות והשאיפות לעתיד.

"לא האמנתי שאחרי שנה אני אגיע לקבוצה גדולה בליגת העל, אחרי שאמרו לי שאני הולך לבית"ר ירושלים התרגשתי ברמות מטורפות", הודיע בריהון ודיבר גם על הקמפיין האירופי: "זה משהו מטורף, לא הייתי רגיל לזה. בשנה שעברה שיחקתי בימי שישי, פתאום בכל יום חמישי אני טס לחו"ל. זאת הרגשה מטורפת, אני נהנה מכל רגע".

הרבה אנשים משווים את בריהון לעומר אצילי שעזב לאחרונה לגרנאדה: "אני מכיר אותו הרבה זמן, שחקן אדיר ויוצא דופן. עוד לפני בית"ר היינו יחד בראשון חמש שנים. וכן, עם עבודה קשה לאט לאט אני מאמין שאני יכול להיות כמוהו. העזיבה של עומר אצילי זו אבדה גדולה, אבל מועדון כמו בית"ר צריך להסתכל הלאה, זה רק שחקן אחד. אצילי שחקן גדול ואני מאחל לו בהצלחה".

על האפשרות שבית"ר תזכה בתואר העונה: "אני חושב שזה אפשרי. יש פה קבוצה טובה מאוד. אנשים אולי לא רואים את זה אבל החדר הלבשה בריא. האימונים ברמה גבוהה ויש שחקנים טובים, ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה. עם סגל השחקנים שיש לנו אנחנו יכולים לקחת תואר מאחת הקבוצות, אם זה גביע ואפשר גם לרוץ לאליפות".


אירופה מחכה לו? בריהון (דני מרון)

על הקהל של בית"ר: "במשחק הראשון מול טוזלה בליגה האירופית כשקראו לי לבוא אליהם בחימום, הייתה לי צמרמורת בגוף. אני יכול להגיד לך שזה הקהל מספר אחד בארץ. כל המשחק מהדקה הראשונה עד הסיום הם לא מפסיקים לעודד. זה מטורף, רק בחו"ל רואים דברים כאלה קהל ששר מהרגע הראשון ועד האחרון, זה כיף גדול לשחק ככה".

העונה רק התחילה, אבל בריהון כבר מציב יעדים: "השאיפות שלי הן להתקדם, עם עצמי ועם הקבוצה, ולעזור לה להגיע לתארים. השנה אם זה לא יצליח אעבוד קשה ואכין את עצמי לשנים הבאות בבית"ר ירושלים. מעבר לאירופה? זו שאיפה של כל שחקן. בינתיים הראש שלי רק בבית"ר ולא בשום מקום אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי