ברייטון לא משחררת את חמד, שוינפלד מתקרב

שוינפלד. יחצה את הכביש בתל אביב?
שוינפלד. יחצה את הכביש בתל אביב? | צילום: עדי אבישי

הצהובים מנסים לצרף חלוץ בכיר, הפועל ת"א מערימה קשיים על ביצוע העסקה

(גודל טקסט)

ראשי מכבי מתל אביב מתחילים להבין כי תומר חמד ככל הנראה כבר לא ינחת בקריית שלום הקיץ. למרות הצעה מאוד נדיבה מצד הצהובים, חלוץ ברייטון, שפתח אמש במשחק הכנה ולא כבש ב-88 דקות ששיחק, מעוניין להישאר באנגליה ולנסות להגשים חלום לשחק בפרמייר-ליג, כך שבמכבי ת"א עברו לאופציה הבאה.

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, ג'ורדי קרויף מעוניין לצרף לחוד את ארון שוינפלד, חלוץ הפועל תל אביב שזכה להצעה לשלוש שנים עם אופציה לעונה רביעית תמורת כ-550 אלף דולרים לעונה וסעיף שחרור על סך כמיליון יורו בלבד.

 

 

היהודי-אמריקאי היה אמור לחתום על חוזה משודרג בהפועל תל אביב לפיו ירוויח כ-240 אלף דולר, אלא שהאדומים טוענים כי נציגי החלוץ דוחים את מעמד החתימה פעם אחר פעם מסיבות שונות ולמרות זאת מאמינים כי שוינפלד יישאר בקבוצה. 

 

בהפועל תל אביב מאמינים כי החלוץ יאריך חוזה (דני מרון)

 

כמו כן, בהפועל תל אביב הבהירו כי החלטת מועדון היא לא למכור יותר שחקנים למכבי תל אביב וכי לכל שחקני הקבוצה סעיף האוסר עליהם לעבור למכבי ת"א, אלא שמקורבים לצהובים טוענים כי חוקתית סעיף זה אינו קביל ולא מן הנמנע כי יפנו לבוררות כדי לשחרר את שוינפלד, דבר שאף עשוי להפחית משמעותית את מחירו.

 

לקראת יום חמישי ברומניה, לאחר מסע התלאות שעברה מכבי תל אביב בדרכה הלוך ושוב למשחק נגד קאיירט בקזחסטאן, צפויה לצהובים טיסה נוחה יותר למשחק נגד פנדורי לשם תמריא במטוס חכור.

 

מתברר שפנדורי העבירה את המשחק מעירה טירגוז'יו לאצטדיון העירוני בעיר דרובטה טורנו סברין המרוחקת 85 ק"מ מטירגוז'יו שם האצטדיון עובר שיפוצים. המקום בו יערך המשחק ביום חמישי מרוחק 345 ק"מ מעיר הבירה בוקרשט, כך שהתכנון הוא שמטוסה של מכבי תל אביב ינחת בעיר קראיובה והקבוצה תמשיך באוטובוס עד למקום המשחק מרחק של 125 ק"מ.

 

היום ישובו השחקנים לאימונים לאחר חופשת סוף שבוע שהעניק להם המאמן שוטה ארבלדזה. הכוונה לה נערכים בקריית שלום היא להנחית בתוך יומיים לפחות שחקן חדש נוסף – מגן שמאלי זר, או את הבלם היהודי אמריקאי סטיב בירנבאום אם המו"מ יושלם מול קבוצת די.סי יונייטד.

 

בירנבאום. הבלם של די.סי יונייטד עדיין על הפרק (Gettyimages)

 

בקבוצה ממתינים להחלטה של החלוץ אורלנדו סה האם לעבור בהשאלה לא.א.ק. לרנקה או למועדון אחר בקפריסין. לרנקה תצרף את סה אם הצהובים ישתתפו בחלק משכרו העומד על 600 אלף יורו לעונה. החלוץ הוצע גם לשתי קבוצות בליגה היוונית.

 

הקשר הארגנטינאי אסקיאל אוסקר סקאריונה, שיצא לארגנטינה לסדר את הגעתו, אמור לנחות ולהצטרף לאימוני הקבוצה. בשלב זה אין כוונה שישחק נגד פנדורי במשחק הראשון ובכול מקרה הוא ירשם כדי שיוכל לקחת חלק במפגש השני בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי