ברק בכר חושש מסקאריונה, התלבטות בין ראדי לאוחנה

ראדי. המאמן יעדיף הגנה או התקפה?
ראדי. המאמן יעדיף הגנה או התקפה? |

מאמן ב"ש סימן את שחקן המפתח של מכבי ת"א. "המטרה לנצח, זה תלוי בנו"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מחכה בקוצח רוח לשחק הערב מול סגנית האלופה מתל אביב עם מטרה אחת ברורה: לנצח ולייצר פער של שלוש נקודות מהמתחרה הישירה על התואר, וחשוב מזה יתרון מנטלי לקראת המשך המאבקים.

 

"ברור לנו שהפסד שלהם יגרום שם לחץ", אמרו בבאר שבע, "אבל אנחנו לא מתעסקים בהם. אנחנו צריכים לבוא לעשות את המקסימום כי בטרנר הדברים תלויים יותר בנו".

 

 

בצוות המקצועי בבאר שבע מכירים את היטב את קבוצתו של שוטה ארבלדזה וסימנו לא מעט דגשים טקטים לקראת המשחק, כאשר אוסקר סקאריונה נחשב מבחינתם לאיש המפתח של הצהובים.

 

"הכניסות מהקו השני של סקאריונה הן פתח לבעיות. מזכיר קצת את הסגנון של ערן זהבי. צריך לשים לב אליו", נאמר לשחקנים כאשר גם טל בן חיים החלוץ והאריס מדוניאנין יזכו ליחס הולם בטרנר.

 

באשר להרכב נראה שיש משבצת אחת פתוחה ועליה עדיין נאבקים מהראן ראדי הוותיק ומיכאל אוחנה הצעיר שהגיע ההקיץ מאשדוד. השיקול הטקטי הוא זה שיכריע מערך התקפי יותר שיכלול את אוחנה כשמנגד מערך יותר מבוקר יכלול את ראדי. בחוליית ההגנה לא יהיה כל שינוי, כשמיגל ויטור יפתח על אף הפציעה שהוא סוחב ויפתח לצד צדק, ביטון וקורהוט.

 

אוחנה הצעיר נלקח בחשבון (ערן לוף)

 

באשר לחוליית ההתקפה, מי שצפוי לקבל את הקרדיט בחוד הוא בן שהר כאשר מאחוריו יפתחו מאור מליקסון ומאור בוזגלו בשני האגפים. כפי שפורסם, מליקסון מיועד לעבור ניתוח בשרירי הבטן לאחר המשחק נגד ספרטה פראג ביום חמישי וצפוי לחזור רק לאחר חודש וחצי, כך שמאור בוזגלו יוכל "ליהנות מכך" ולמלא את מקומו בהרכב במשך אותה תקופה.

 

שהר זוכה לעדיפות וצפוי להמשיך בחוד (ערן לוף)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי