גוזלן עשוי לפתוח מול מכבי ת"א לצד ורמוט ורוקביציה

גוזלן. יכולתו הטובה בצעירה תקפיץ אותו ל-11?
גוזלן. יכולתו הטובה בצעירה תקפיץ אותו ל-11? |

הצוות המקצועי של מכבי חיפה ינסה לנצל את חולשת ההגנה של הצהובים

(גודל טקסט)

המנג'ר המקצועי של מכבי חיפה תור כריסטיאן קרלסן שוהה באירופה וישוב לישראל רק בימים הקרובים, כאשר על פי גורמים במועדון הוא בימים אלו בוחן מועמדים לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר.

 

קרלסן מקווה להשלים את מצבת הזרים ולרשום שחקן שישי לחצי השני של העונה ותחילת מאבקי המיקום והגביע. קרלסן כבר מחפש מועמדים, אך הצוות המקצועי עדיין מתלבט בין שחקן קו אחורי לעמדת הבלם, קשר אמצע מרכזי קדמי או תוספת של חלוץ מרכזי שיגיע כבר עכשיו בשל אי הוודאות להמשך דרכו בתום העונה של החלוץ ההולנדי גליינור פלט.

 

 

בעוד קרלסן נמצא באירופה, הקבוצה כבר מתכוננת למשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני בשבוע הבא באצטדיון בנתניה כשההתלבטות של המאמן רנה מולנסטיין היא מי יהיה הבלם לצדו של מארק ואליינטה, דקל קינן או איעד חבשי וכן מי יהיו בשלישיית ההתקפה ביחד עם גילי ורמוט.

 

קינן. מתנדנד בין ההרכב לספסל (ערן לוף)

 

הצוות המקצועי עדיין לא החליט אם אלירן עטר ישוב להרכב הפותח והחשיבה האחרונה היא לתת לחלוץ הנבחרת הצעירה שובל גוזלן את הבמה לצדו של גליינור פלט או ניקיטה רוקביציה.

 

הדעה המקצועית היא כי חלוצים מהירים יכולים לנצל את משחק ההגנה הלא יציב של הצהובים ולהגיע למצבי הבקעה דרך פריצות עומק מהירות, כשגוזלן נמצא בכושר הבקעה מצוין כהמשך למשחקיו בנבחרת הצעירה עד גיל 21. אגב, גוזלן ורוקביציה לא התאמנו היום בשל פציעה ומחלה בהתאמה, אבל במועדון בטוחים כי יהיו כשירים.

 

לביא. המאמן הלאומי יעקוב אחריו (ערן לוף)

 

שחקנים בקבוצה ציינו כי המשחק נגד מכבי תל אביב הוא החשוב ביותר עד כה בשל הניצחון של הפועל באר שבע בשבת והיציבות של מכבי תל אביב בפסגה. "אם נוכיח בגרות אפשר דווקא במשחק מאתגר כזה לחזור למרוץ בצמרת. לאחר מכן יש לנו שני משחקים נוחים יחסית נגד הפועל אשקלון והדרבי נגד הפועל חיפה, בזמן שב"ש תפגוש את מכבי ת"א".

 

מהמשחק ימשיכו להיעדר הפצועים אוהד לוויטה ואיל משומר. המאמן הלאומי אלישע לוי יעקוב אחר הקשר נטע לביא, אחד המועמדים להיות מוזמן מהנבחרת הצעירה לסגל נגד אלבניה בעוד שלושה שבועות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי