גוטמן מותקף: "פחדן", "הכריז על סוף הקריירה"

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ערן לוף

לוזון מונה למאמן הפועל ת"א ויערוך אימון בכורה. באדיר עזב, נמני לא יגיע

(גודל טקסט)

גיא לוזון מונה אמש (שלישי) למאמן הפועל תל אביב וב-16:00 יערוך אימון בכורה סגור בחודורוב. הוא יוצג מחר במסיבת עיתונאים לצד המנהל הספורטיבי, אלי גוטמן.

 

המהלך של אמיר כבירי ואלי גוטמן למינוי לוזון למאמן תפס את אנשי המועדון והאוהדים לא מוכנים. גוטמן שנחשב עד להגעתו בעונה שעברה בפעם השנייה  למועדון ליקיר הקהל, איבד את יוקרתו והמהלך הנוכחי רק גרם לכך שהוא כבר לא לגיטימי כבעבר בעיני הקהל האדום.

 

 

"גוטמן למעשה הודה כי הוא לא מתאים לעמדת המאמן בתקופה הנוכחית. איך הוא יוכל לשמש בעמדת המנג'ר ולתת עצות ללוזון כשהוא עצמו נכשל בבחירת השחקנים, בשיטת המשחק ובמדד התוצאות. זו בריחה מאחריות", העידו בסביבת המועדון.

 

על פי אנשי כדורגל אלי גוטמן כבר לא יחזור להיות מאמן מהשורה וההחלטה שלו סתמה למעשה על קריירה מפוארת כמאמן שכללה תארים בהפועל חיפה, הפועל באר שבע והפועל תל אביב ושתי קדנציות בנבחרת ישראל.

 


לוזון באימון הבכורה של 2007, שידור חוזר (עדי אבישי)

 

וואליד באדיר ימצא את עצמו בחוץ כשגיא לוזון יבחר עוזר מאמן חדש. עוזר המאמן כבר עזב מיוזמתו ולא ימשיך במועדון אותו הדריך תקופה קצרה כמאמן ראשי. מי שדחה את האדומים היה אסף נמני שהעדיף להתמקד בעבודתו בהפועל פתח תקווה: "מעדיף לקדם את המועדון קדימה".

 

גם בקרב האוהדים המינוי לא עבר בצורה חלקה כשחיצי הביקורת הופנו לגוטמן שכונה: "בורח מאחריות" אצל לא מעט מהאוהדים.

 

לוזון עצמו צפוי להשתכר מעט יותר מ-100 אלף דולרים עד תום העונה נטו. בתוספת מענקים שיכללו 25 אלף דולר אם יזכה להרים את המועדון שוב לעבר מקום באירופה.

 


גוטמן ובאדיר, אחד זז הצידה, השני החוצה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי