גוטמן: מרוצה מהתוצאה, אבל לא מהיכולת

גוטמן. המטרה מקדשת את האמצעים
גוטמן. המטרה מקדשת את האמצעים | צילום: דני מרון

שגיב יחזקאל נשאל מדוע הוחלף ב-0:1 על נתניה: "מכבד את החלטת המאמן"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חיכתה לפלייאוף התחתון כדי לנצח לראשונה העונה את היורדת מכבי נתניה, 0:1 משער של שגיב יחזקאל שאפשר לאדומים לשמור על פער 7 נקודות מהקו האדום.

ארבעה מחזורים לסיום העונה, אלי גוטמן קרוב להבטיח את ההישארות בליגה הבכירה, אבל עדיין מסרב לצאת בהצהרות: "אין ספק שהיכולת הזו היא לא משאת נפשי. אנחנו בקרב הישרדות ואנחנו רוצים דבר אחד – לאגור כמה שיותר נקודות".

המאמן ניצח משחק שלישי ברציפות ושמר על מאזן מושלם בפלייאוף התחתון, אבל דאג לנוכח תפקוד שחקניו על המגרש: "המטרה מקדשת את האמצעים ולאף קבוצה ששיחקה נגד נתניה לא היה קל. עכו ניצחה אותם עם רביעייה ואז נתניה הגיעה לאין ספור מצבים, היום היא לא הגיעה, ניצחנו 0:1 ואני מרוצה מהתוצאה, אבל בוודאי שלא מהיכולת".

גוטמן ובאדיר. היכולת תטריד אותם לפחות שבוע נוסף (דני מרון)

בהמשך לדבריו, המאמן ערך שינויים בחלק ההתקפי בניסיון לכבוש את השני ולהכריע את המשחק מוקדם יותר, וכשנשאל על כך השיב: "יצרנו מספיק התקפות מתפרצות, אבל לא הצלחנו לתת את המסירה הנכונה. מי שמכיר אותי יודע כאחד שלקח דאבל בדקה ה-93, עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. מאז שהגעתי אמרתי לעצמי שהקבוצה הזאת עברה הרבה טלטלות במשך העונה והדבר החשוב ביותר זה יציבות. אני חושב שהצלחנו ליצור יציבות וזה שם המשחק כרגע".

מצטיין המשחק שגיב יחזקאל הוסיף: "יכול להיות שזה השער שישאיר אותנו בליגה, אבל אנחנו לא מסתכלים על זה לרגע. היה משחק חלש עם המון איבודי כדור, אבל אנחנו ניתן את הכל בשבועות הקרובים כדי להבטיח הישארות כמה שיותר מהר".

יחזקאל נשאל מהן הסיבות ליכולת החלשה וענה: "אני חושב שהרבה דברים עובדים טוב יותר מאשר אצל מאמנים קודמים. נתניה היא לא קבוצת תחתית טיפוסית, היא קבוצה טובה עם שחקנים טובים ואני חושב שאנחנו לא שיחקנו הכי טוב שיכולנו. יש לנו עוד הרבה ללמוד מהטעויות שלנו ואני מקווה שבשבוע הבא נשפר אותן ונמשיך עם הניצחונות".

יחזקאל. שער שהכריע את ההתמודדות (דני מרון)

לסיום נשאל אם הוחלף בעקבות הפציעה שהטרידה אותה לאחרונה ואמר: "לא יודע למה הוחלפתי. זו החלטה של אלי גוטמן ואני מכבד אותה. אני החלמתי מהפציעה והכל בסדר כרגע".

מן העבר השני, המאמן המפסיד עומר פרץ אמר: "החבר'ה נתנו הכל. הם מתמודדים בסיטואציה מאוד קשה, מדי יום הם לא יודעים מה יהיה עתיד המועדון ורק על זה שקבוצות מתקשות נגדנו אפשר לתת מילה טובה לשחקנים".

פרץ כידוע התחיל את העונה כשחקן, נפצע ועבר לעמדת עוזר המאמן ויסיים את העונה כמאמן הראשי. "אני נמצא בסיטואציה הכי קשה שיכולה להיות, אבל אם אני לא אעביר את האימונים אז המועדון ייעלם. כל יום עם השחקנים אני אומר להם שאני מוריד בפניהם את הכובע.

פרץ. מקווה לנצח לפחות משחק עד סיום העונה (דני מרון)

"עצם זה שניצחנו משחק אחד במשך עונה שלמה נותן הרגשה רעה מאוד לכל המערכת", המשיך פרץ. "כולם יודעים מה זה ניצחון, וכשלא מנצחים מרגישים לא טוב. לבי עם השחקנים והמערכת, אני מקווה מאוד שיימצאו פתרון כי זה מועדון שחשוב לליגת העל".

המאמן נשאל אם הוא מעודכן במגעים להעברת הניהול במועדון והבהיר: "אין לי קשר ישיר עם ראשת העיר, אני ניזון מהתקשורת. אנחנו מחכים לעדכונים על מצב הקבוצה ועד אז נמשיך ונבוא מדי יום לאימונים, ניתן את מה שאנחנו יכולים ואני מקווה מאוד שנצליח לנצח עד סיום העונה".

לסיום הוסיף המאמן: "אני מקווה מאוד שנכריע את גורל היורדת השנייה. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהפסד או ניצחון זה לא משנה, אלא שהם ייתנו 100 אחוז – והיום הם עשו את זה ואין לי תלונות. זה כדור שלג שלא ניתן לעצירה, אין לנו כלים לכדורגל טוב.

נתנו 100 אחוז, אבל זה לא הספיק (דני מרון)

"אני יותר מעצוב על המצב, לא זכורה לי עונה כזו בליגת העל של קבוצה, נראה לי ששברנו את כל הסטטיסטיקות האפשריות. זה עצוב מאוד, אבל אפשר לבנות משהו חדש כי זה מועדון עם עתיד, קהל, אצטדיון ומתקן אימונים – אני מקווה שמי שירים את הכפפה הזו ירים את המועדון מחדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי