גולדהאר יגיע לגמר וידון עם קרויף על עתידו

קרויף. אי בהירות בנושא עתידו במועדון
קרויף. אי בהירות בנושא עתידו במועדון | צילום: ערן לוף

בעלי מכבי ת"א ישוחח גם עם המנכ"ל. מקורב: "יהיו שינויים גדולים". ראיקוביץ' יישאר

(גודל טקסט)

האפשרות שמכבי תל אביב לא תזכה העונה בתואר האליפות כבר מחלחלת בקרב ראשי המועדון, ונראה כי שינויים משמעותיים מקצועיים וניהוליים כאחד ייעשו לקראת העונה הבאה.

 

הבעלים מיץ' גולדהאר שלא ביקר בישראל מאז משחקי ליגת האלופות, אמור לנחות כאן לקראת משחק גמר גביע המדינה ב–24 בחודש באצטדיון טדי נגד מכבי חיפה ובאותו שבוע ייפגש עם המג'ר ג'ורדי קרויף ועם המנכ"ל מרטין ביין בנושא תכנון העונה הבאה, כולל שינויים במחלקת הנוער לאור עזיבתו של המנהל המקצועי ניר לוין לתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות.

 

 

בעונה שעברה הכניסה ההעפלה לליגת האלופות סכום של מעל 80 מיליון שקלים ואי זכייה העונה באליפות תביא בשלב הראשון במוקדמות הליגה האירופית להכנסה של כחמישה מיליון שקלים בלבד. גורם המקורב למכבי תל אביב אמר בנושא: "לאחר הפגישה בין גולדהאר לג'ורדי קרויף יתברר אם המנג'ר ימשיך לעונה נוספת לנוכח אי הבהירות בנושא עתידו. בכול מקרה צפויים שינויים גדולים בסגל השחקנים בעונה הבאה".

 

קרויף וביין. בצהוב גם בעונה הבאה? (אודי ציטיאט)

 

זה לא סוד במועדון כי נוסא איגיבור, אורלנדו סה, קרלוס גרסיה, הבלם טל בן חיים ועדן בן בסט הם הראשונים לעזוב כדי לרענן את סגל השחקנים. למכבי תל אביב אין עניין למכור את השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ' ורק הצעה שאי אפשר לסרב לה ממועדון אירופי בכיר תשנה את הכוונה.

 

מכבי תל אביב קיבלה בשבועות האחרונים הצעות ממספר מועדונים באירופה בנושא הקפטן ערן זהבי והחלוץ טל בן חיים, הצעות שנכון לעכשיו אינן מספיק אטרקטיביות עבור שני השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי