גולן יקבל הצעה להמשיך אחרי שמכבי פ"ת תישאר

שתי הקבוצות רוצות להבטיח את ההישארות. מכבי פת וקש
שתי הקבוצות רוצות להבטיח את ההישארות. מכבי פת וקש |

דנינו, פסר, מלמד ויעקובוביץ' ייעדרו הערב נגד ק"ש, אצלה יפתח גוטיירס

(גודל טקסט)

הפועל קרית שמונה תגיע הערב למשחק במושבה (19:00) מול מכבי פתח תקווה, כשהיא מעודדת לאחר שהצליחה בשבוע שעבר לנצח לראשונה בעידן שלומי דורה, 0:2 על מכבי נתניה, וקטעה רצף של חמישה משחקים בהם לא הצליחה לכבוש. היא אף התרחקה מהקו האדום.

 

המאמן שלומי דורה שוחח השבוע עם שחקניו ואמר להם שלמרות הניצחון החשוב, הם עדיין רחוקים מלהבטיח את ההישארות בליגה והם חייבים המשכיות. בק"ש מודעים לעובדה כי עומדת מולם משוכה גבוהה אותה עדיין לא הצליחו לנצח העונה. הבלם קאסיו פרננדס מוצהב ואת מקומו ימלא הבלם הבוליבאני לואיס גוטיירס, שיפתח לצידו של הבלם הצעיר דין מימוני. החלוץ הניגרי אוסטין אמוטו חוזר מהרחקה ויפתח בחוד על חשבונו של החלוץ הברזילאי ברונו קוניה, שלא התאמן בימים האחרונים. 

 

 

חוזר מהרחקה. אמוטו (ערן לוף)

 

דני גולן לשחקנים: "צריך להרוג את המשחק מהר"

עם פער של שבע נקודות מהקו האדום ורצף של שני ניצחונות רצופים, ביריבה ממלאבס רוצים לעשות עוד צעד לקראת הבטחת ההישארות בליגת העל. בקבוצה רוצים להימנע משאננות, במיוחד לאור הניצחון אמש של הפועל חיפה שהפך את התחתית לצפופה. "זה נכון שאנחנו רגל וחצי בליגה בעונה הבאה, אבל צריך להפוך את זה לרשמי. ק"ש קבוצה טובה שתרצה לנצח אותנו, דבר שהיא לא עשתה העונה. בשבוע הבא מצפה לנו הפועל כפר סבא שתבוא להילחם. אנחנו צריכים כבר היום לסגור עניין" אמרו במועדון.

 

המאמן דני גולן שב והדגיש בפני שחקניו את הצורך בשלוש הנקודות: "ניצחנו, נשארנו" אמר לשחקניו באסיפות שקיים במהלך סוף השבוע. "אנחנו צריכים גם הפעם להרוג את המשחק מהר ולסיים את הסיפור. לקריית שמונה יש חלק התקפי מסוכן ומהיר ואנחנו צריכים להיות מוכנים לזה".

 

ניצחנו – נשארנו. גולן (אודי ציטיאט)

 

בנוגע לגולן עצמו, בהנהלה מרוצים מקצב צבירת הנקודות תחתיו, ולאחר שתבטיח הקבוצה את ההישארות, הוא צפוי להיות מזומן לשיחה לגבי המשך ההתקשרות בעונה הבאה. המגמה הנוכחית היא שאם לא יקרה דבר דרמטי במשחקים שנותרו עד סוף העונה, הוא יקבל את המושכות וחוזהו יוארך.

 

עומר דנינו ייעדר הערב מהמשחק עקב צהובים וזכר לפגיעה בקרסול שבגללה נטש את המשחק מול בני יהודה. גם נאור פסר ויובל יעקובוביץ' ייעדרו עקב פציעות. את מקומם של דנינו ופסר ימלאו אליסון דוס סנטוס וחגי גולדנברג. גם גיא מלמד ייעדר מהסגל עקב פציעה בקרסול.

 

הרכבים משוערים

 

קרית שמונה: גיא חיימוב; עודד אלקיים, לואיס גוטיירס, דין מימוני, דניאל בורחל; עומר צלישר, עדן שמיר, אור אוסטווינד; אחמד עאבד, אופיר מזרחי, אוסטין אמוטו.

 

מכבי פ"ת: צחי גיגי; דור אלו, אליסון דוס סנטוס, קסאביא תומא, חגי גולדנברג; גידי קאניוק, איטור מונרוי, ג'ו מונונגה, רועי גורדנה; מוחמד כליבאת, ראדה פריצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי