גולסה ייעדר לפחות 10 ימים ויחמיץ את ב"ש

גולסה
גולסה | צילום: עדי אביש

מכבי ת"א תיאלץ להסתדר ללא הקשר. ה"ווינר": האלופה פייבוריטית בטרנר

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב שידרו אמנם עסקים כרגיל לאחר ה-2:0 למכבי חיפה, אבל בתוך המועדון קיימות מחשבות על שינויים כאשר מדובר בנורת אזהרה לגבי ההמשך. הקבוצה נהנתה מיום חופשי ותשוב להכנות לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו נגד עירוני קריית שמונה (חמישי, 21:00) כשבאופק משחק מסקרן בטרנר נגד האלופה הפועל באר שבע.

 

בקבוצה מנסים להבין את התלות בחאריס מדוניאנין וכשהוא נמצא בעומס הקבוצה לא ממש מתפקדת. "כשהוא ביום חלש זה משפיע. הוא היה מסורבל וזה הדביק את כל הקבוצה", אמרו במועדון בניתוח שלאחר המשחק. מי שעוד ספג ביקורת הוא עומרי בן הרוש שעושה רושם שאיבד לגמרי את הבטחון.

 

 

טענה נוספת נשמעה כלפי ההעדפה של אייל גולסה בהרכב כשהוא עצמו היה נתון בעומס. "כבר בחימום ראו משהוא לא כשיר לגמרי. הוא סוחב פציעה עוד מאימוני הנבחרת והיה צריך לחלק לו את העומס", ביקרו בסביבת המועדון. הקשר עצמו ייעדר 10 ימים לפחות לאחר הפגיעה ממנה הוחלף על ידי גל אלברמן ויחמיץ את המפגש עם באר שבע וגם את המשחק נגד אלקמאר.

 

נראה כי לפחות חמישה שינויים יהיו בהרכב בגביע הטוטו. יובל שפונגין, איגור פיליפנקה, דור פרץ, אליאל פרץ, אבי ריקן, ברק יצחקי, עדן בן בסט ודור מיכה עשויים לפתוח ולאפשר מנוחה לשחקני ההרכב הראשון לקראת השבוע העמוס שמצפה להם, כזה שיחל בבירת הנגב.

 

בנושא שחקני הרכש החדשים, מכבי תל אביב מנסה להשלים את עסקת רכישתו של הבלם האמריקני, סטיב בירנבאום ותאיץ את המגעים לקראת ינואר. 

 


איבד את הביטחון, בן הרוש (אודי ציטיאט)

 


מיכה, יקבל צ'אנס ברוטציה (אודי ציטיאט)

 

בנוגע למשחק בטרנר, תהיה זו הפעם הראשונה מזה שלוש שנים שמכבי תל אביב תגיע כאנדרדוג למשחק ליגה – לפחות על פי הימורי הווינר. היחסים מעניקים רק 2.2 לניצחון של האלופה, 2.75 לניצחון של הצהובים ו-2.80 זהו היחס של תיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי