ג'ורדי קרויף צפוי לעזוב, גולדהאר ימנה לו עוזר

גולדהאר. מתכוון לקחת את המושכות
גולדהאר. מתכוון לקחת את המושכות | צילום: עדי אבישי

יוסי בניון המועמד המוביל לעבוד תחת הג'נרל מנג'ר. חודשו המגעים עם שרי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה בליגת העל שעדיין לא מינתה מאמן. שבוע ימים לפני פתיחת האימונים והיציאה למחנה האימונים באוסטריה, כאשר מרבית האשמה מופנית לעברו של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, השוהה כבר קרוב לשבועיים באירופה.

 

אמירותיו של קרויף ברדיו הספרדי ("יבוא היום לחפש דברים אחרים") לא הגיעו משום מקום. בקרית שלום ידוע כבר זמן רב כי המנהל המקצועי נמצא בפרשת דרכים בקריירה, והוא מחפש תפקיד חדש.

 

 

הכוונה של מיץ' גולדהאר היא למנות את יורשו כבר במהלך העונה, שיתפקד כעוזרו של קרויף, על מנת שימשיך את הקו אותו רוצה הבעלים לראות במועדון. כרגע, המועמד המוביל הוא יוסי בניון, שצפוי לפתוח את העונה כשחקן מן המניין.

 

טיירון שרי. ממתין למינוי מאמן (gettyimages)

 

גורמים שונים ציינו כי אי הנוכחות של קרויף בחלק ממשחקי הקבוצה בשלהי העונה והעובדה שקולו לא נשמע ולא היה מעורב במתן השקט סביב הקבוצה במשחקים ובאירועים נגד בני סכנין היו מכריעים באיבוד תואר האליפות להפועל באר שבע. גם גולדהאר עצמו בוחר בשלב זה לשמור על עמימות, אך אפשר שיגיע בקרוב לישראל, או ישירות למחנה באוסטריה כדי להיות מעורב בהכנות ובשינויים הצפויים.

 

בגזרת הרכש, קרויף מפעיל לחץ על קשרה ההולנדי של ק.פ.ר, טיירון שרי, שכבר היה קרוב לסיכום בינואר, אף העדיף להמשיך בקבוצה מהצ'מפיונשיפ. עם זאת, ההערכות הן ששרי לא יחתום בקרית שלום, לפני הגעת המאמן.

 

במקביל, ממשיכים במכבי ת"א במאמצים להחזיר מאוסטריה את רועי קהת נמשכים בידיעה שגם מכבי חיפה פועלת באותו כיוון. בעוד במועדון עדיין מתלבטים לגבי שחרורם של חלק משחקני הקבוצה ישראלים וזרים כשלכולם חוזי המשך כבדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי