גורש: כל הנבחרת הייתה על הגב ולא רציתי לאכזב

צפו בתקציר
צפו בתקציר |

גיבור הניצחון: "הרגשתי רגוע". אלישע לוי: "כולם ראו למה אייל גולסה משחק"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הייתה בדרך לאבד שתי נקודות יקרות, אבל דודו גורש עצר פנדל בעומק תוספת הזמן בדרך ל-1:2 אצל מקדוניה. "ברגע כזה כל הנבחרת על הגב שלך ואתה לא רוצה לאכזב. שמח שהצלחתי לעצור", שיתף השוער המנוסה בסיום.

"היו דקות לא קלות. במשחק שלם לנסות לשמור על רשת נקיה ובדקה האחרונה יש פנדל", המשיך דודו גורש. "לא חשבתי על קמפיין שלם, אבל כשאתה רואה את החברים נלחמים על המגרש אתה לא רוצה לאכזב. זה היה משחק של אופי, לא כדורגל יפה". 

"הרגשתי טוב, נכנסתי למשחק בדקות הראשונות והרגשתי מאוד רגוע", סיפר השוער הוותיק. "בסוף זה התבטא בפנדל, אבל יש משחק שלם שצריך להיות בו טוב. שחקני מקדוניה לא פראיירים. אני מקווה שנוכל לשמח את הקהל גם מול ליכטנשטיין". 


העיקר הניצחון (אודי ציטיאט)

"היינו זקוקים לנקודות", אמר מאמן הנבחרת אלישע לוי על ניצחון הבכורה שלו במדים הלאומיים. "כל מאמן רוצה בפרימיירה נקודות – לא עשינו את זה מול איטליה, אני שמח שעשינו את זה במקדוניה. גורש? אולי זה היתרון של שוער בן 36, הוא בא עם כל הניסיון שלו. לי הייתה תחושה שזה המשחק שלנו. יש להם חלק קדמי מצוין שהביך אותנו לא פעם אחת". 

"היום כולם ראו למה גולסה משחק. כולם מודדים אותו אולי במספרים, אבל לדעתי הוא אחד משחקני ה-50-50 שיודעים לשלב יפה בין הגנה להתקפה", הוסיף המאמן. "כל משחק מתפתח אחרת. מול איטליה שיחקנו יפה ולא עזר, הפעם שיחקנו לפרקים טוב והצלחנו לנצח. נבחרת טובה צריכה לדעת לנצח גם כשהיא לא משחקת יפה. צריכים לבוא הביתה ולקחת את הנקודות מול ליכטנשטיין".


את הגול של בן חיים כבר ראיתם? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי